fbpx

Katalizator Rozwoju Firmy X

KATALIZATOR ROZWOJU FIRMY 

Kompleksowy i innowacyjny projekt rozwoju i wsparcia początkujących firm w Polsce.

Akceleracja firm to nasza pasja. Do tej pory wsparliśmy w rozwoju ponad 1 000 firm. Jesteśmy w stałym kontakcie z młodymi przedsiębiorcami, korzystamy z najlepszych praktyk stosowanych w Akceleratorze Cambridge Judge Business School i 53 krajów zrzeszonych w społeczności YBI, konsultujemy nasze pomysły ze specjalistami i inwestorami.

CO MOŻESZ ZYSKAĆ?

  • Stworzysz Model Biznesowy swojej firmy, poznasz Strategię 2w1, z której korzystają najwięksi gracze na rynku i dowiesz się od czego zacząć skuteczne działania marketingowe.
  • Wypracujesz strategię działania z mentorem (sprawdź bazę naszych mentorów-ekspertów) oraz otrzymasz dodatkowe doradztwo (prawne, księgowe, finansowe – w zależności od tego, czego będziesz potrzebować).
  • Będziesz pracować w grupie 20 początkujących przedsiębiorców, z którymi możesz wymieniać wiedzę, doświadczenia, usługi, a nawet… budować zespól lub wspólnie rozwijać nowe projekty 🙂

Partner Strategiczny Projektu

KATALIZATOR ROZWOJU FIRMY 

Nie chowaj pomysłów w kieszeni. Na świecie co najmniej 10 osób wpadło już na ten sam pomysł co Ty, jednak nie każdy osiągnie sukces. Weź udział w projekcie Katalizator Rozwoju Firmy i przekształć swój pomysł w skalowalny biznes. Sukces odniosą Ci, którzy będą zdeterminowani i poprą to intensywną pracą.

WSPARCIE MERYTORYCZNE, KTÓRE ZAPEWNIAMY:

  • 7 warsztatów biznesowych z praktycznymi ćwiczeniami, które poprowadzą topowi eksperci;
  • indywidualny 6-miesięczny mentoring biznesowy – nasza Fundacja zrzesza ok. 120 profesjonalnych mentorów i praktyków biznesowych, którzy podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem (sprawdź bazę naszych mentorów-ekspertów)
  • doradztwo indywidualne – prawne, księgowe, finansowe- w zależności od tego, czego będziesz potrzebować.

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ?

  • Osoby, w wieku 18-35 lat, które mają pomysł na produkt/usługę i wykonały wstępne działania mające na celu jego rozwój: są na etapie testowania prototypu/mają stworzony produkt/usługę lub współpracują z pierwszymi klientami lub prowadzą firmę do 3 lat i potrzebują wsparcia w jej rozwoju. Mile widziane startupy odpowiedzialne społecznie lub rozwiązujące problemy społeczne
  • Zgłoszenia osób powyżej 35 roku życia zostaną rozpatrzone indywidualnie (nie gwarantujemy zakwalifikowania się, ale posiadamy ograniczone miejsca rezerwowe w programie).

CO NALEŻY ZROBIĆ, ŻEBY ZGŁOSIĆ SIĘ DO PROGRAMU?

Aby zgłosić się do Katalizatora Rozwoju Firmy, należy dokładnie wypełnić Formularz zgłoszeniowy online oraz zapoznać się z Regulaminem Programu.


CZAS TRWANIA 

  • Szkolenia i doradztwo indywidualne odbywają się stacjonarnie w Warszawie (HubHub Nowogrodzka Square) lub on-line w dni powszednie w godzinach 10.00-16.00

TERMINY SZKOLEŃ

  • Kick off- wdrożenie do programu 13.04 w godz. 10.00-12.00 on-line
  • Szkolenie 1. Doprecyzuj pomysł na biznes 21.04 w Warszawie w godz. 10.00-16.00
  • Szkolenie 2. Lean Problem i Market Definition 27.04 w Warszawie w godz. 10.00-16.00
  • Szkolenie 3. Lean Idea Validation 10.05 on-line w godz. 10.00-16.00
  • Szkolenie 4. Sprzedaż 19.05 w Warszawie w godz. 10.00-16.00
  • Szkolenie 5. Copywriting sprzedażowy 2.06 on-line w godz. 10.00-14.00
  • Szkolenie 6. Tworzenie landing page’a 14.06 on-line w godz. 10.00-15.00
  • Szkolenie 7. Social media- promocja firmy na facebooku i instagramie 23.06  on-line w godz. 10.00-14.00

Biorąc udział w warsztatach, zyskujesz szansę indywidualnej współpracy z mentorem, który przez 6 miesięcy może wspierać Cię w rozwoju Twojej firmy. Spotkania będą odbywać się na bieżąco i pomogą przekształcić Twój pomysł w skalowany biznes (sprawdź bazę naszych mentorów-ekspertów).

 

ZASADY UDZIAŁU

  • Uczestnictwo wymaga uiszczenia opłaty rejestracyjnej w wysokości 300 zł, która jest przeznaczana na wynajem sali i poczęstunek. Osoby w trudnej sytuacji, bezrobotne, etc., mogą zostać zwolnione z opłaty. W tej kwestii prosimy o mailowy kontakt na biuro@ybp.org.pl
  • Jako organizacja mierzymy efektywność i jakość naszych działań i jesteśmy zobowiązani do przedstawienia efektów projektu i naszej działalności. Dlatego ważne jest, aby uczestnicy brali udział w krótkiej ewaluacji prowadzonej podczas udziału w projekcie oraz długoterminowego pomiaru rozwoju firmy do 2 lat po ukończeniu projektu.
  • Angażowanie się w prowadzone aktywności takie jak: warsztaty, mentoring. Inaczej udział w projekcie nie ma sensu 🙂

PROGRAM SZKOLEŃ

DOPRECYZUJ POMYSŁ NA BIZNES

Podczas warsztatu uczestnicy będą mieli okazję do sprecyzowania pomysłu swoje firmy. Dowiedzenia się na co zwrócić uwagę podczas rozwoju własnej firmy oraz jak stworzyć model biznesowy swojej firmy i jak generować innowacyjne rozwiązania.  Dlatego w prowadzeniu własnego biznesu ważne jest, aby szybko i skutecznie zweryfikować swój pomysł na biznes i umieć tworzyć produkty, które oferują unikalną wartość dla użytkowników.

LEAN PROBLEM I MARKET DEFINITION

Warsztaty z zakresu „Lean Problem and Market definition” to praktyczne spotkanie, na którym uczestnicy dogłębnie analizują problem, który pragną rozwiązać swoim produktem lub usługą, a także projektują propozycję wartości dla sprecyzowanej grupy docelowej. Podczas warsztatów poznajemy pomocne kanwy i techniki badawcze, dzięki którym będziemy w stanie zebrać wartościowe informacje o potencjalnych klientach, lepiej zdefiniować swoją szansę rynkową, a także zaproponować atrakcyjną propozycję wartości.

LEAN IDEA VALIDATION

Ta część warsztatów skupiona jest wokół wnikliwego poznania procesu testowania swoich założeń biznesowych co do grupy docelowej, propozycji wartości oraz kształtu samego produktu czy usługi. Na zajęciach poznajemy jak w praktyce działa zwinna pętla “buduj-mierz-ucz się”, jakiego typu techniki walidacyjne pomogą nam szybko zweryfikować aktualne założenia oraz o czym pamiętać planując, realizując oraz oceniając wyniki testów walidacyjnych.  Uczestnicy poznają w pełni koncept MVP (Minimum Viable Product), planują własne eksperymenty, korzystając spośród nowo powstałych technik walidacji.

COPYWRITTING SPRZEDAŻOWY

Strategia komunikacji marki, czyli dlaczego przekonywanie klientów odbywa się na dłuuuuugo przed reklamą z CTA KUP TERAZ
– o tym, że marka musi być zaplanowana, aby odbiorcy mogli ją polubić
– o tym, że komunikaty emocjonalne bywają skuteczniejsze od racjonalnych
– o tym jak samemu/samej stworzyć strategię i pozycjonować swoją markę we właściwy sposób
Przegląd digitalowych “kanałów” sprzedaży
– lejek sprzedażowy; etapy kampanii; proces podejmowania decyzji zakupowej
– gdzie i jakiego klienta znajdziemy
– jak tworzyć treści na facebooka
– jak tworzyć treści na instagrama
– jak tworzyć treści na linkedina
– jak tworzyć treści na tiktoka
Jak tworzyć treści: samodzielnie (wszystko my) lub niesamodzielnie (z pomocą agencji/działu marketingu). Proces kreatywny: jak nauczyć się pisać i skąd czerpać inspiracje

PRAKTYCZNA SPRZEDAŻ W FIRMIE

Masz już super produkt, ale nie masz klientów? Może namiętnie czytasz książki na temat sprzedaży? Dowiesz się jak budować wartościowe relacje w biznesie i czym jest prawdziwy networking, jak zaplanować lejek sprzedażowy by możliwie największa liczba klientów kupowała Twój produkt. Ze spotkania wyjdziesz z konkretnym planem kolejnych małych kroków do zbudowania sprzedaży, pod warunkiem, że będziesz tego chcieć i aktywnie uczestniczyć w zajęciach 🙂

TWORZENIE LANDING PAGE’A

W trakcie warsztatu dowiesz się czym różni się landing page od klasycznej strony internetowej, z jakich elementów powinien się składać i jak go budować. Poznasz również różne przypadki użycia stron docelowych, dostosowane do celu, branży czy persony. Podczas zajęć przybliżymy także ideę testów A/B/x oraz omówimy ich wpływ na współczynnik konwersji. Agendę warsztatu dopełni przejście przez zagadnienia takie jak: mikro-konwersja, analiza danych i optymalizacja konwersji oraz rola landing page’a w procesie sprzedaży.
Warsztat będzie składał się z części teoretycznej – wprowadzającej w tematykę landing page’y i praktycznej, podczas której uczestnicy będą mieli możliwość samodzielnie pracować na budową przykładowej strony docelowej.

SOCIAL MEDIA- PROMOCJA FIRMY NA FB I IG

Celem warsztatu jest dostarczenie Wam konkretnych narzędzi i wskazówek jak prowadzić swój profil na Facebooku czy Instargamie oraz jak prowadzić płatne kampanie reklamowe z wykorzystaniem tych social mediów, nawet przy niskim budżecie.

Omawiane zagadnienia: Strategia komunikacji marki na Facebooku. Jakie są formaty w social media i które z nich angażują najbardziej? Jaką kreację wybrać do celu? Jak zrozumieć swoją grupę docelową? Jak monitorować konkurencję i nie powielać jej błędów? Zapoznanie z narzędziami: transparentność stron, Facebook Library, Pixel Helper. Budowanie kampanii – cele, targetowanie, geolokalizacja, grupy odbiorców, remarketing. PIXEL i analityka Facebooka.

NASI TRENERZY I EKSPERCI

DOPRECYZUJ SWÓJ POMYSŁ NA BIZNES

Adrian Migoń

Można go nazwać “ojcem” wielu znaczących projektów biznesowych, z których skorzystało już ponad 600 firm. Jest przedsiębiorcą społecznym i ekspertem z zakresu przedsiębiorczości i mentoringu. Od 2008 roku wspiera początkujących przedsiębiorców w rozwoju ich firm poprzez działalność Fundacji Inkubator Technologiczny (FIT) i program Mentoringowy Youth Business Poland (YBP). Prezes Zarządu Fundacji Inkubator Technologiczny i Youth Business Poland. Tworzy i organizuje projekty akceleracyjne i mentoringowe dla startupów. Prowadzi warsztaty i wykłady na temat przedsiębiorczości i rozwoju firmy. Aktywnie konsultuje i analizuje około 500 koncepcji biznesowych rocznie. Jest też doradcą, mentorem i członkiem jury wielu inicjatyw skierowanych dla początkujących przedsiębiorców i startupów

LEAN STARTUP i CUSTOMER DEVELOPMENT

Michał Reda

Cześć nazywam się Michał! Dd ponad 12 lat zajmuję się rozwijaniem i skalowanie produktów i usług zakorzenionych w świecie digital.

Rozwijałem i badałem platformy oraz aplikacje edukacyjne w 3 największych wydawnictwach edukacyjnych w Polsce. Budowałem własne start-up’y, w tym jeden dla funduszu inwestycyjnego. Miałem także możliwość wdrażania i skalowania e-commercowej marki suplementów prokognitywnych w formule Direct-to-Consumer (D2C) w inkubatorze innowacji USP Zdrowie.

W ciągu ostatnich lat aktywnie dzielę się wiedzą z zakresu badań, strategii i rozwoju produktów. Miałem możliwość współpracy zarówno z managerami i zespołami wdrażającymi innowację w korporacjach (T-mobile, Netia, Asseco, Avon, Grupa Pracuj), firmach technologicznych jak Netguru, Tidio, RedSky, HTD Health, czy Huuuge oraz firmach consultingowych jak Nielsen, Cognifide (Wunderman Thomson). Dotychczas miałem przyjemność przeszkolić i zainspirować ponad 200 managerów w Polsce oraz ponad 100 start up’ów w początkowej fazie rozwoju swojego pomysłu.

COPYWRITING SPRZEDAŻOWY

Mateusz Szufel

Studiował kulturoznawstwo i socjologię. Na tym pierwszym poznawał społeczeństwa i kultury, te bliskie i te dalekie. Na tym drugim zajął się badaniami, tymi marketingowymi i tymi społecznymi. Swoje pierwsze zawodowe kroki stawiał w agencjach badawczych, gdzie jako tajemniczy klient, albo moderator grup fokusowych, uczył się zawodu w praktyce. A potem przyszedł czas na reklamę, w Krakowie i w Warszawie. Po reklamie – marketing i prowadzenie Traficara. Potem powrót do pracy w agencjach. I tak zostało.

Miał przyjemność pracować m.in. dla takich marek jak Volkswagen, Nikon, Łomża, Vanish, Malma, Góralki czy Traficar. Poza tym lubi dzielić się wiedzą – prowadzi zajęcia z marketingu i reklamy na trzech polskich uczelniach.

TWORZENIE LANDING PAGE’A

Robert Skowron

Chief Business Development Officer w firmie Landingi, platformie do tworzenia landing page’y. Ma ponad 7-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywał m.in. jako kierownik, a następnie dyrektor marketingu i sprzedaży w branży e-commerce. 

W firmie Landingi odpowiada za proaktywną sprzedaż w segmencie mid-market. Jest także liderem zespołu usługowego, który dla klientów Landingi realizuje m.in. usługi graficzne. Ponadto, jest odpowiedzialny za obsługę kluczowych klientów. Pełni dla nich rolę opiekuna z wiedzą techniczną i branżową. 

Ukończył informatykę na Politechnice Śląskiej. Zdobytą wiedzę wykorzystuje w kontakcie z nowoczesnymi technologiami, analizie procesów oraz rozmowach z klientem biznesowym. Prywatnie ceni sobie życie rodzinne. Wolny czas stara się spędzać aktywnie – gra w squasha, pływa, jeździ rowerem i biega. Lubi kino oraz słucha rocka.

 

SOCIAL MEDIA- PROMOCJA FIRMY NA FB I IG

Wiola Odalska Social media specialist. Z zawodu dziennikarka. Swoją karierę zaczęła w największej telewizji informacyjnej w Polsce i jednej z największych w naszej części Europy. Była producentką telewizyjną, redaktorką social media „Faktów” TVN oraz portalu informacyjnego TVN24. Pracowała zarówno w małych Agencjach Social Media, jak i międzynarodowych korporacjach. Obecnie prowadzi własną agencję SociaLucky.

SPRZEDAŻ

Tomasz Szczęsny Założyciel czterech innowacyjnych firm. Trener Strategii Błękitnego Oceanu (INSEAD, Francja). Członek kapituły sędziowskiej Polish National Sales Awards. Uczestnik World Business Forum (Nowy Jork). Kierował firmą wprowadzającą innowacyjne rozwiązania w obszarze B2B. W swojej pracy zaczął dostrzegać schematy i podobieństwa oraz porządkować dane, które pozwoliły mu stworzyć model tworzenia innowacji, które łączą znane elementy w taki sposób, że powstaje nowy produkt. Autor książki Strategia 2w1.