fbpx

Katalizator Rozwoju Firmy XII

Katalizator Rozwoju Firmy to nasz autorski  program dedykowany wspieraniu młodych przedsiębiorców. W ramach tego  przedsięwzięcia, uczestnicy będą mieli możliwość wzięcia udziału w akceleracji, której celem jest rozwój i doskonalenie pomysłów biznesowych.

W programie oferujemy inspirujące szkolenia prowadzone przez ekspertów biznesowych,  doradztwo prawne, księgowe oraz praktyczny, 6 miesięczny mentoring indywidualny z jednym z mentorów YBP, aby stworzyć i zweryfikować model biznesowy oraz zaplanować strategię rozwoju, sprzedaży i promocji.

Partner Strategiczny Projektu

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROGRAMIE:

 

Decydując się na udział w programie masz szansę na:

  1. Udział w inspirujących warsztatach, podczas których dowiesz się: jak stworzyć model biznesowy swojej firmy, jak generować innowacyjne rozwiązania i tworzyć wartościowe relacje w biznesie. Poznasz narzędzia do samodzielnego realizowania kampanii reklamowych i przetestujesz swoje biznesowe założenia.
  2. W trudniejszych dla Ciebie kwestiach będziesz mógł skorzystać  z  doradztwa prowadzonego przez wybitnych specjalistów biznesowych!
  3. Otrzymasz wsparcie mentora, z którym przez 6 miesięcy będziesz pracować nad doskonaleniem Twojej firmy
  4. Poznasz kilkunastu młodych przedsiębiorców, z którymi wymienicie się  wiedzą i doświadczeniem.

W programie Katalizator Rozwoju Firmy  odniesiesz wymierne korzyści!

KOGO ZAPRASZAMY DO PROGRAMU?

W Programie Katalizator Rozwoju Firmy mogą wziąć udział:

– osoby w wieku 18-35 lat,

– osoby, które posiadają pomysł na biznes, planują założyć swoją firmę i wykonały już wstępne działania w tym kierunku,

przedsiębiorcy, którzy mają pomysł na biznes lub prowadzą firmę krócej niż 3 lata.

 

 


JAK ZGŁOSIĆ SIĘ DO PROGRAMU?

Jeśli chcesz wziąć udział w programie Katalizator Rozwoju Firmy zapoznaj się z regulaminem a następnie wypełnij formularz zgłoszeniowy.

Zgłoś się i daj sobie szansę na rozwój Twojego biznesu!

Ilość miejsc w programie jest ograniczona!

 

 


ZASADY UDZIAŁU:

Udział w programie jest bezpłatny.

Szkolenia odbywają się stacjonarnie w Warszawie lub online.

 

 

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

napisz do nas biuro@ybp.org.pl lub zadzwoń 531 987 711 !

HARMONOGRAM PROGRAMU

Akceleracja Programu Katalizator Rozwoju Firmy to: spotkanie wprowadzające Kick off6 warsztatów oraz indywidualny mentoring biznesowy.

Warsztaty trwają przez 1 miesiąc (12.06. – 04.07.2024), spotkania odbywają się online lub stacjonarnie.

Mentoring biznesowy trwa 6 miesięcy, spotkania odbywają się online lub stacjonarnie a terminy ustala indywidualnie mentor z mentee.

 

Plan spotkań:

KICK OFF  – spotkanie wprowadzające / 04.06.2024 / godz. 10.30 – 12.00/stacjonarnie

I WARSZTAT: Tworzenie i testowanie modelu biznesowego / 12.06.2024 / godz. 10.00-16.00/ stacjonarnie

II WARSZTAT: Lean Problem i Market Definition + wdrożenie do mentoringu/ 18.06.2024 / godz. 10.00-16.30/online

III WARSZTAT: Lean Idea Validation / 25.06.2024 / godz. 10.00-16.00/stacjonarnie

IV WARSZTAT: Praktyczna sprzedaż w firmie / 27.06.2024 / godz. 10.00-16.00/stacjonarnie

V WARSZTAT: Digital Marketing od podstaw/ 02.07.2024 / godz. 10.00-16.00/stacjonarnie

VI WARSZTAT: Promocja firmy na Facebooku i Instagramie / 04.07.2024 / godz. 10.00-14.00/online

 

Podany harmonogram może się minimalnie zmienić, w tej sytuacji niezwłocznie wprowadzimy zmiany na naszej stronie internetowej.

WARSZTATY PROGRAMU

TWORZENIE I TESTOWANIE MODELU BIZNESOWEGO

Podczas warsztatu uczestnicy będą mieli okazję do sprecyzowania pomysłu swoje firmy. Dowiedzenia się na co zwrócić uwagę podczas rozwoju własnej firmy oraz jak stworzyć model biznesowy swojej firmy i jak generować innowacyjne rozwiązania.  Dlatego w prowadzeniu własnego biznesu ważne jest, aby szybko i skutecznie zweryfikować swój pomysł na biznes i umieć tworzyć produkty, które oferują unikalną wartość dla użytkowników.

 

LEAN PROBLEM I MARKET DEFINITION

Warsztaty z zakresu „Lean Problem and Market definition” to praktyczne spotkanie, na którym uczestnicy dogłębnie analizują problem, który pragną rozwiązać swoim produktem lub usługą, a także projektują propozycję wartości dla sprecyzowanej grupy docelowej. Podczas warsztatów poznajemy pomocne kanwy i techniki badawcze, dzięki którym będziemy w stanie zebrać wartościowe informacje o potencjalnych klientach, lepiej zdefiniować swoją szansę rynkową, a także zaproponować atrakcyjną propozycję wartości.

 

LEAN IDEA VALIDATION

Ta część warsztatów skupiona jest wokół wnikliwego poznania procesu testowania swoich założeń biznesowych co do grupy docelowej, propozycji wartości oraz kształtu samego produktu czy usługi. Na zajęciach poznajemy jak w praktyce działa zwinna pętla “buduj-mierz-ucz się”, jakiego typu techniki walidacyjne pomogą nam szybko zweryfikować aktualne założenia oraz o czym pamiętać planując, realizując oraz oceniając wyniki testów walidacyjnych.  Uczestnicy poznają w pełni koncept MVP (Minimum Viable Product), planują własne eksperymenty, korzystając spośród nowo powstałych technik walidacji.

 

PRAKTYCZNA SPRZEDAŻ W FIRMIE

Masz już super produkt, ale nie masz klientów? Może namiętnie czytasz książki na temat sprzedaży? Dowiesz się jak budować wartościowe relacje w biznesie i czym jest prawdziwy networking, jak zaplanować lejek sprzedażowy by możliwie największa liczba klientów kupowała Twój produkt. Ze spotkania wyjdziesz z konkretnym planem kolejnych małych kroków do zbudowania sprzedaży, pod warunkiem, że będziesz tego chcieć i aktywnie uczestniczyć w zajęciach 🙂

 

DIGITAL MARKETING OD PODSTAW

Szkolenie wprowadzi Cię w świat marketingu online, w trakcie warsztatu skupimy się na kilku kluczowych obszarach:

– rodzaje strategii marketingowych  (wybór odpowiednich strategii do własnej działalności oraz SM, CDM, mailing, adsy)

– pozycjonowanie i SEO (podstawy pozycjonowania, jak pozycjonować się samodzielnie)

– narzędzia, które wspierają marketing (kiedy pracować samemu a gdzie można korzystać z narzędzi AI)

– procesy i automatyzacje – budowanie własnego środowiska.

TRENERZY PROGRAMU

TWORZENIE I TESTOWANIE MODELU BIZNESOWEGO

Adrian Migoń

Można go nazwać “ojcem” wielu znaczących projektów biznesowych, z których skorzystało już ponad 600 firm. Jest przedsiębiorcą społecznym i ekspertem z zakresu przedsiębiorczości i mentoringu. Od 2008 roku wspiera początkujących przedsiębiorców w rozwoju ich firm poprzez działalność Fundacji Inkubator Technologiczny (FIT) i program Mentoringowy Youth Business Poland (YBP). Prezes Zarządu Fundacji Inkubator Technologiczny i Youth Business Poland. Tworzy i organizuje projekty akceleracyjne i mentoringowe dla startupów. Prowadzi warsztaty i wykłady na temat przedsiębiorczości i rozwoju firmy. Aktywnie konsultuje i analizuje około 500 koncepcji biznesowych rocznie. Jest też doradcą, mentorem i członkiem jury wielu inicjatyw skierowanych dla początkujących przedsiębiorców i startupów

LEAN PROBLEM I MARKET DEFINITION / LEAN IDEA VALIDATION

Michał Reda

Cześć nazywam się Michał! Dd ponad 12 lat zajmuję się rozwijaniem i skalowanie produktów i usług zakorzenionych w świecie digital.

Rozwijałem i badałem platformy oraz aplikacje edukacyjne w 3 największych wydawnictwach edukacyjnych w Polsce. Budowałem własne start-up’y, w tym jeden dla funduszu inwestycyjnego. Miałem także możliwość wdrażania i skalowania e-commercowej marki suplementów prokognitywnych w formule Direct-to-Consumer (D2C) w inkubatorze innowacji USP Zdrowie.

W ciągu ostatnich lat aktywnie dzielę się wiedzą z zakresu badań, strategii i rozwoju produktów. Miałem możliwość współpracy zarówno z managerami i zespołami wdrażającymi innowację w korporacjach (T-mobile, Netia, Asseco, Avon, Grupa Pracuj), firmach technologicznych jak Netguru, Tidio, RedSky, HTD Health, czy Huuuge oraz firmach consultingowych jak Nielsen, Cognifide (Wunderman Thomson). Dotychczas miałem przyjemność przeszkolić i zainspirować ponad 200 managerów w Polsce oraz ponad 100 start up’ów w początkowej fazie rozwoju swojego pomysłu.

PRAKTYCZNA SPRZEDAŻ W FIRMIE

Tomasz Szczęsny Założyciel czterech innowacyjnych firm. Trener Strategii Błękitnego Oceanu (INSEAD, Francja). Członek kapituły sędziowskiej Polish National Sales Awards. Uczestnik World Business Forum (Nowy Jork). Kierował firmą wprowadzającą innowacyjne rozwiązania w obszarze B2B. W swojej pracy zaczął dostrzegać schematy i podobieństwa oraz porządkować dane, które pozwoliły mu stworzyć model tworzenia innowacji, które łączą znane elementy w taki sposób, że powstaje nowy produkt. Autor książki Strategia 2w1.

DIGITAL MARKETING OD PODSTAW

Eryk Gąszczyk to doświadczony manager i founder z ponad dekadą doświadczenia w sprzedaży, marketingu, rekrutacji, zarządzaniu projektami i rozwoju produktów. Founder spinbits.io, CTO w startupie medtechowym Palsyvue, pracował dla takich marek jak Pizza Hut, Tinder, Media Markt czy Lloyd’s Registry.

Obecnie skupia się na obszarach Data Engineering, Automation, Image Recognition oraz Lead Generation.

W roli mentora wspiera startupy i innowatorów w różnych programach, łącząc swoją wiedzę techniczną z zaangażowaniem w pomoc innym w osiąganiu sukcesów.

SOCIAL MEDIA- PROMOCJA FIRMY NA FB I IG

Wiola Odalska Social media specialist. Z zawodu dziennikarka. Swoją karierę zaczęła w największej telewizji informacyjnej w Polsce i jednej z największych w naszej części Europy. Była producentką telewizyjną, redaktorką social media „Faktów” TVN oraz portalu informacyjnego TVN24. Pracowała zarówno w małych Agencjach Social Media, jak i międzynarodowych korporacjach. Obecnie prowadzi własną agencję SociaLucky.