fbpx

Katalizator Rozwoju Firmy XI

Katalizator Rozwoju Firmy to kompleksowy i innowacyjny projekt rozwoju i wsparcia młodych przedsiębiorców. W trakcie programu uczestnicy wezmą udział w akceleracji, dzięki której rozwiną swoje pomysły biznesowe i otrzymają indywidualne, 6-miesięczne wsparcie ekspertów w prowadzeniu swojej działalności.

Jest to nasz autorski program, który realizujemy w partnerstwie z Accenture Polska. W każdej edycji efektywnie wspieramy przedsiębiorców, dzięki czemu powstają nowe firmy oraz nowe miejsca pracy!

Partner Strategiczny Projektu

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROGRAMIE:

 

Zastanawiasz się jakie odniesiesz korzyści biorąc udział w programie?

  1. Dowiesz się na co zwrócić uwagę podczas rozwoju własnej firmy, jak stworzyć model biznesowy firmy i jak generować innowacyjne rozwiązania,
  2. Przetestujesz swoje założenia biznesowe dla interesującej Cię grupy docelowej,
  3. Otrzymasz wsparcie mentora biznesu w prowadzeniu swojej działalności,
  4. Będziesz mieć możliwość skorzystania z dodatkowego doradztwa – z działu prawnego, księgowego lub finansowego,
  5. Będziesz współpracować z 15 początkującymi przedsiębiorcami, z którymi możesz wymieniać się wiedzą i doświadczeniem!

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W PROGRAMIE?

W Programie Katalizator Rozwoju Firmy mogą wziąć udział:

– osoby w wieku 18-35 lat,

– osoby, które posiadają pomysł na biznes, planują założyć swoją firmę i wykonały już wstępne działania w tym kierunku,

przedsiębiorcy, którzy mają pomysł na biznes lub prowadzą firmę krócej niż 3 lata.

 

CO NALEŻY ZROBIĆ, ABY ZGŁOSIĆ SIĘ DO PROGRAMU?

Aby wziąć udział w Programie Katalizator Rozwoju Firmy należy zapoznać się z Regulaminem a następnie wypełnić formularz.

 

Po zakwalifikowaniu się do programu, uczestnik powinien wnieść opłatę rejestracyjną w wysokości 300 zł, która przeznaczona jest na cele organizacyjne.

Jeśli spełniasz powyższe kryteria – zapisz się już dzisiaj!         Ilość miejsc jest ograniczona!

ZASADY UDZIAŁU:

Jako Fundacja mierzymy efektywność naszych działań poprzez prowadzenie ewaluacji projektów. Jesteśmy zobligowani do przedstawiania statystyk naszych działań, z tego względu prosimy uczestników o angażowanie się w zajęcia, obecność na warsztatach oraz branie udziału w krótkiej ewaluacji podczas programu oraz w okresie do 2 lat od ukończeniu programu.

Jeżeli masz pytania napisz do nas biuro@ybp.org.pl lub zadzwoń 531 987 711 !

 

HARMONOGRAM PROGRAMU

Akceleracja Programu Katalizator Rozwoju Firmy obejmuje spotkanie wprowadzające Kick off6 warsztatów oraz indywidualny mentoring biznesowy.

Warsztaty trwają przez 2 miesiące (11.05. – 27.06.2023), spotkania odbywają się online lub stacjonarnie.

Mentoring biznesowy trwa 6 miesięcy, spotkania odbywają się online lub stacjonarnie a terminy ustala indywidualnie mentor z mentee.

 

 

Plan spotkań:

KICK OFF  – spotkanie wprowadzające / 09.05.2023 / godz. 11.00 – 12.00/online

I WARSZTAT: Tworzenie i testowanie modelu biznesowego / 11.05.2023 / godz. 10.00-16.00/ stacjonarnie

II WARSZTAT: Lean Problem i Market Definition / 17.05.2023 / godz. 10.00-16.00/online

III WARSZTAT: Lean Idea Validation / 31.05.2023 / godz. 10.00-16.00/stacjonarnie

IV WARSZTAT: Praktyczna sprzedaż w firmie / 14.06.2023 / godz. 10.00-16.00/stacjonarnie

V WARSZTAT: Digital Marketing od podstaw/ 21.06.2023 / godz. 10.00-15.00/stacjonarnie

VI WARSZTAT: Promocja firmy na Facebooku i Instagramie / 27.06.2023 / godz. 10.00-14.00/online

Podczas mentoringu biznesowego dowiesz się jak prawidłowo prowadzić swój biznes, aby wdrożyć swoje produkty/usługi na rynek i osiągnąć sukces. Mentor posiada wieloletnie doświadczenie, którym chętnie dzieli się z uczniem, ustala z nim cele i strategię działania (jak rozwijać Twoją firmę z najlepszym dla Ciebie skutkiem), omawia drogę, którą najlepiej podążyć, aby firma prawidłowo funkcjonowała. Na ustalenie planów i ich realizację masz pełne 6 miesięcy, które możesz efektywnie wykorzystać!

TUTAJ  możesz poznać bliżej naszych mentorów.

WARSZTATY PROGRAMU

TWORZENIE I TESTOWANIE MODELU BIZNESOWEGO

Podczas warsztatu uczestnicy będą mieli okazję do sprecyzowania pomysłu swoje firmy. Dowiedzenia się na co zwrócić uwagę podczas rozwoju własnej firmy oraz jak stworzyć model biznesowy swojej firmy i jak generować innowacyjne rozwiązania.  Dlatego w prowadzeniu własnego biznesu ważne jest, aby szybko i skutecznie zweryfikować swój pomysł na biznes i umieć tworzyć produkty, które oferują unikalną wartość dla użytkowników.

 

LEAN PROBLEM I MARKET DEFINITION

Warsztaty z zakresu „Lean Problem and Market definition” to praktyczne spotkanie, na którym uczestnicy dogłębnie analizują problem, który pragną rozwiązać swoim produktem lub usługą, a także projektują propozycję wartości dla sprecyzowanej grupy docelowej. Podczas warsztatów poznajemy pomocne kanwy i techniki badawcze, dzięki którym będziemy w stanie zebrać wartościowe informacje o potencjalnych klientach, lepiej zdefiniować swoją szansę rynkową, a także zaproponować atrakcyjną propozycję wartości.

 

LEAN IDEA VALIDATION

Ta część warsztatów skupiona jest wokół wnikliwego poznania procesu testowania swoich założeń biznesowych co do grupy docelowej, propozycji wartości oraz kształtu samego produktu czy usługi. Na zajęciach poznajemy jak w praktyce działa zwinna pętla “buduj-mierz-ucz się”, jakiego typu techniki walidacyjne pomogą nam szybko zweryfikować aktualne założenia oraz o czym pamiętać planując, realizując oraz oceniając wyniki testów walidacyjnych.  Uczestnicy poznają w pełni koncept MVP (Minimum Viable Product), planują własne eksperymenty, korzystając spośród nowo powstałych technik walidacji.

 

PRAKTYCZNA SPRZEDAŻ W FIRMIE

Masz już super produkt, ale nie masz klientów? Może namiętnie czytasz książki na temat sprzedaży? Dowiesz się jak budować wartościowe relacje w biznesie i czym jest prawdziwy networking, jak zaplanować lejek sprzedażowy by możliwie największa liczba klientów kupowała Twój produkt. Ze spotkania wyjdziesz z konkretnym planem kolejnych małych kroków do zbudowania sprzedaży, pod warunkiem, że będziesz tego chcieć i aktywnie uczestniczyć w zajęciach 🙂

 

DIGITAL MARKETING OD PODSTAW

Szkolenie wprowadzi Cię w świat marketingu online i dostarczy niezbędnej wiedzy i narzędzi do samodzielnego realizowania kampanii  reklamowych w internecie. W trakcie warsztatu skupimy się na kilku kluczowych obszarach marketingu online:

– Wprowadzenie do digital marketingu i planowanie kampanii online –  poznasz najważniejsze definicje i wskaźniki, które wykorzystywane są podczas planowania i rozliczania kampanii reklamowych w sieci.

– Content Marketing – dowiesz się, po jakie rodzaje treści najchętniej sięgają użytkownicy internetu i jak je tworzyć, aby nakłonić odbiorców do kupowania  Twoich produktów lub usług.

– E-mail marketing – zdobędziesz wiedzę o najlepszych praktykach tworzenia e-mailingów oraz przećwiczysz projektowanie własnej kampanii e-mailowej.

– Search Engine Marketing – dowiesz się,  jak zadbać o wysoka pozycję Twojej strony www w wyszukiwarce Google i stworzysz własną kampanię w wyszukiwarce (Google Ads).

TRENERZY PROGRAMU

TWORZENIE I TESTOWANIE MODELU BIZNESOWEGO

Adrian Migoń

Można go nazwać “ojcem” wielu znaczących projektów biznesowych, z których skorzystało już ponad 600 firm. Jest przedsiębiorcą społecznym i ekspertem z zakresu przedsiębiorczości i mentoringu. Od 2008 roku wspiera początkujących przedsiębiorców w rozwoju ich firm poprzez działalność Fundacji Inkubator Technologiczny (FIT) i program Mentoringowy Youth Business Poland (YBP). Prezes Zarządu Fundacji Inkubator Technologiczny i Youth Business Poland. Tworzy i organizuje projekty akceleracyjne i mentoringowe dla startupów. Prowadzi warsztaty i wykłady na temat przedsiębiorczości i rozwoju firmy. Aktywnie konsultuje i analizuje około 500 koncepcji biznesowych rocznie. Jest też doradcą, mentorem i członkiem jury wielu inicjatyw skierowanych dla początkujących przedsiębiorców i startupów

LEAN PROBLEM I MARKET DEFINITION / LEAN IDEA VALIDATION

Michał Reda

Cześć nazywam się Michał! Dd ponad 12 lat zajmuję się rozwijaniem i skalowanie produktów i usług zakorzenionych w świecie digital.

Rozwijałem i badałem platformy oraz aplikacje edukacyjne w 3 największych wydawnictwach edukacyjnych w Polsce. Budowałem własne start-up’y, w tym jeden dla funduszu inwestycyjnego. Miałem także możliwość wdrażania i skalowania e-commercowej marki suplementów prokognitywnych w formule Direct-to-Consumer (D2C) w inkubatorze innowacji USP Zdrowie.

W ciągu ostatnich lat aktywnie dzielę się wiedzą z zakresu badań, strategii i rozwoju produktów. Miałem możliwość współpracy zarówno z managerami i zespołami wdrażającymi innowację w korporacjach (T-mobile, Netia, Asseco, Avon, Grupa Pracuj), firmach technologicznych jak Netguru, Tidio, RedSky, HTD Health, czy Huuuge oraz firmach consultingowych jak Nielsen, Cognifide (Wunderman Thomson). Dotychczas miałem przyjemność przeszkolić i zainspirować ponad 200 managerów w Polsce oraz ponad 100 start up’ów w początkowej fazie rozwoju swojego pomysłu.

PRAKTYCZNA SPRZEDAŻ W FIRMIE

Tomasz Szczęsny Założyciel czterech innowacyjnych firm. Trener Strategii Błękitnego Oceanu (INSEAD, Francja). Członek kapituły sędziowskiej Polish National Sales Awards. Uczestnik World Business Forum (Nowy Jork). Kierował firmą wprowadzającą innowacyjne rozwiązania w obszarze B2B. W swojej pracy zaczął dostrzegać schematy i podobieństwa oraz porządkować dane, które pozwoliły mu stworzyć model tworzenia innowacji, które łączą znane elementy w taki sposób, że powstaje nowy produkt. Autor książki Strategia 2w1.

DIGITAL MARKETING OD PODSTAW

Aneta Siejka Trenerka i ekspertka. Od 18 lat wspiera firmy w biznesie. Od 12 lat projektuje autorskie szkolenia z zakresu zintegrowanego marketingu i komunikacji online i offline. Jako mentorka doradza firmom na różnym etapie ścieżki rozwoju: od start-upu po internacjonalizację. Współpracuje z organizacjami pożytku publicznego i ministerstwami. Pasjonatka innowacji i znawczyni trendów. Specjalistka design thinking. Facylitatorka Google metody CSI – creative skills for innovation. Pracowała w branży kreatywnej dla wiodących reklamodawców m.in.: The Coca Cola Company, TVN, T-Mobile, Bank Zachodni WBK, Kredyt Bank, Warta Ubezpieczenia, Levi’s, Podravka, Onet.pl, Rainbow Tours i inni. Współautorka wielu kampanii nagrodzonych w konkursach (Media Trendy, Effie). Prowadzi autorskie warsztaty i wykłady m.in. w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Collegium Civitas, Warszawskiej Szkole Reklamy i innych uczelniach. Doktorantka zarządzania w Szkole Głównej Handlowej. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.
Prywatnie mama trójki dzieci, pasjonatka francuskiej kuchni i skandynawskiego stylu życia. Kontakt: https://www.linkedin.com/in/anetasiejka/

SOCIAL MEDIA- PROMOCJA FIRMY NA FB I IG

Wiola Odalska Social media specialist. Z zawodu dziennikarka. Swoją karierę zaczęła w największej telewizji informacyjnej w Polsce i jednej z największych w naszej części Europy. Była producentką telewizyjną, redaktorką social media „Faktów” TVN oraz portalu informacyjnego TVN24. Pracowała zarówno w małych Agencjach Social Media, jak i międzynarodowych korporacjach. Obecnie prowadzi własną agencję SociaLucky.