fbpx

Katalizator Rozwoju Firmy IX

KATALIZATOR ROZWOJU FIRMY 

Kompleksowy i innowacyjny projekt rozwoju i wsparcia początkujących firm w Polsce.

Akceleracja firm to nasza pasja. Do tej pory wsparliśmy w rozwoju ponad 1 000 firm. Jesteśmy w stałym kontakcie z młodymi przedsiębiorcami, korzystamy z najlepszych praktyk stosowanych w Akceleratorze Cambridge Judge Business School i 53 krajów zrzeszonych w społeczności YBI, konsultujemy nasze pomysły ze specjalistami i inwestorami.

CO MOŻESZ ZYSKAĆ?

  • Stworzysz Model Biznesowy swojej firmy, poznasz Strategię 2w1, z której korzystają najwięksi gracze na rynku i dowiesz się od czego zacząć skuteczne działania marketingowe
  • Wypracujesz strategię działania z mentorem, oraz otrzymasz dodatkowe doradztwo (prawne, księgowe, finansowe- w zależności od tego, czego będziesz potrzebować)
  • Będziesz pracować w grupie 15 początkujących przedsiębiorców, z którymi możesz wymieniać wiedzę, doświadczenia, usługi a nawet… budować zespól lub wspólnie rozwijać nowe projekty

Partner Strategiczny Projektu

KATALIZATOR ROZWOJU FIRMY 

Nie chowaj pomysłów w kieszeni. Na świecie co najmniej 10 osób wpadło już na ten sam pomysł co Ty, jednak nie każdy osiągnie sukces. Weź udział w projekcie Katalizator Rozwoju Firmy i przekształć swój pomysł w skalowalny biznes. Sukces odniosą Ci, którzy będą zdeterminowani i poprą to intensywną pracą.

Wsparcie merytoryczne, które zapewniamy: 4 warsztaty biznesowe, indywidualny mentoring i doradztwo indywidualne.

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ?

  • Osoby, które mają pomysł na produkt/usługę i wykonały wstępne działania mające na celu jego rozwój: są na etapie testowania prototypu/mają stworzony produkt/usługę lub współpracują z pierwszymi klientami lub prowadzą firmę do 3 lat i potrzebują wsparcia w jej rozwoju. Mile widziane startupy odpowiedzialne społecznie lub rozwiązujące problemy społeczne

CO NALEŻY ZROBIĆ, ŻEBY ZGŁOSIĆ SIĘ DO PROGRAMU?

Aby zgłosić się do Katalizatora Rozwoju Firmy, należy dokładnie wypełnić Formularz zgłoszeniowy online oraz zapoznać się z Regulaminem ProgramuJeśli masz jakieś pytania, zadzwoń pod nr 22 100 20 51.


CZAS TRWANIA 

  • Szkolenia i doradztwo indywidualne  odbywają się on-line w dni powszednie w godzinach 9.30-14.30

ZASADY UDZIAŁU

  • Jako organizacja mierzymy efektywność i jakość naszych działań i jesteśmy zobowiązani do przedstawienia efektów projektu i naszej działalności. Dlatego ważne jest, aby uczestnicy brali udział w krótkiej ewaluacji prowadzonej podczas udziału w projekcie oraz długoterminowego pomiaru rozwoju firmy do 2 lat po ukończeniu projektu.
  • Angażowanie się w prowadzone aktywności takie jak: warsztaty, mentoring. Inaczej udział w projekcie nie ma sensu 🙂

DOPRECYZUJ POMYSŁ NA BIZNES

Podczas warsztatu uczestnicy będą mieli okazję do sprecyzowania pomysłu swoje firmy. Dowiedzenia się na co zwrócić uwagę podczas rozwoju własnej firmy oraz jak stworzyć model biznesowy swojej firmy i jak generować innowacyjne rozwiązania.  Dlatego w prowadzeniu własnego biznesu ważne jest, aby szybko i skutecznie zweryfikować swój pomysł na biznes i umieć tworzyć produkty, które oferują unikalną wartość dla użytkowników.

LEAN PROBLEM I MARKET DEFINITION

Warsztaty z zakresu „Lean Problem and Market definition” to praktyczne spotkanie, na którym uczestnicy dogłębnie analizują problem, który pragną rozwiązać swoim produktem lub usługą, a także projektują propozycję wartości dla sprecyzowanej grupy docelowej. Podczas warsztatów poznajemy pomocne kanwy i techniki badawcze, dzięki którym będziemy w stanie zebrać wartościowe informacje o potencjalnych klientach, lepiej zdefiniować swoją szansę rynkową, a także zaproponować atrakcyjną propozycję wartości.

LEAN IDEA VALIDATION

Ta część warsztatów skupiona jest wokół wnikliwego poznania procesu testowania swoich założeń biznesowych co do grupy docelowej, propozycji wartości oraz kształtu samego produktu czy usługi. Na zajęciach poznajemy jak w praktyce działa zwinna pętla “buduj-mierz-ucz się”, jakiego typu techniki walidacyjne pomogą nam szybko zweryfikować aktualne założenia oraz o czym pamiętać planując, realizując oraz oceniając wyniki testów walidacyjnych.  Uczestnicy poznają w pełni koncept MVP (Minimum Viable Product), planują własne eksperymenty, korzystając spośród nowo powstałych technik walidacji.

DIGITAL MARKETING OD PODSTAW

Szkolenie wprowadzi Cię w świat marketingu online i dostarczy niezbędnej wiedzy i narzędzi do samodzielnego realizowania kampanii  reklamowych w internecie. W trakcie warsztatu skupimy się na kilku kluczowych obszarach marketingu online:

– Wprowadzenie do digital marketingu i planowanie kampanii online –  poznasz najważniejsze definicje i wskaźniki, które wykorzystywane są podczas planowania i rozliczania kampanii reklamowych w sieci.

– Content Marketing – dowiesz się, po jakie rodzaje treści najchętniej sięgają użytkownicy internetu i jak je tworzyć, aby nakłonić odbiorców do kupowania  Twoich produktów lub usług.

– E-mail marketing – zdobędziesz wiedzę o najlepszych praktykach tworzenia e-mailingów oraz przećwiczysz projektowanie własnej kampanii e-mailowej.

– Search Engine Marketing – dowiesz się,  jak zadbać o wysoka pozycję Twojej strony www w wyszukiwarce Google i stworzysz własną kampanię w wyszukiwarce (Google Ads).

PRAKTYCZNA SPRZEDAŻ W FIRMIE

Masz już super produkt, ale nie masz klientów? Może namiętnie czytasz książki na temat sprzedaży? Dowiesz się jak budować wartościowe relacje w biznesie i czym jest prawdziwy networking, jak zaplanować lejek sprzedażowy by możliwie największa liczba klientów kupowała Twój produkt. Ze spotkania wyjdziesz z konkretnym planem kolejnych małych kroków do zbudowania sprzedaży, pod warunkiem, że będziesz tego chcieć i aktywnie uczestniczyć w zajęciach 🙂

NASI TRENERZY I EKSPERCI

DOPRECYZUJ SWÓJ POMYSŁ NA BIZNES

Adrian Migoń

Można go nazwać “ojcem” wielu znaczących projektów biznesowych, z których skorzystało już ponad 600 firm. Jest przedsiębiorcą społecznym i ekspertem z zakresu przedsiębiorczości i mentoringu. Od 2008 roku wspiera początkujących przedsiębiorców w rozwoju ich firm poprzez działalność Fundacji Inkubator Technologiczny (FIT) i program Mentoringowy Youth Business Poland (YBP). Prezes Zarządu Fundacji Inkubator Technologiczny i Youth Business Poland. Tworzy i organizuje projekty akceleracyjne i mentoringowe dla startupów. Prowadzi warsztaty i wykłady na temat przedsiębiorczości i rozwoju firmy. Aktywnie konsultuje i analizuje około 500 koncepcji biznesowych rocznie. Jest też doradcą, mentorem i członkiem jury wielu inicjatyw skierowanych dla początkujących przedsiębiorców i startupów

LEAN STARTUP i CUSTOMER DEVELOPMENT

Michał Reda

Cześć nazywam się Michał! Dd ponad 12 lat zajmuję się rozwijaniem i skalowanie produktów i usług zakorzenionych w świecie digital.

Rozwijałem i badałem platformy oraz aplikacje edukacyjne w 3 największych wydawnictwach edukacyjnych w Polsce. Budowałem własne start-up’y, w tym jeden dla funduszu inwestycyjnego. Miałem także możliwość wdrażania i skalowania e-commercowej marki suplementów prokognitywnych w formule Direct-to-Consumer (D2C) w inkubatorze innowacji USP Zdrowie.

W ciągu ostatnich lat aktywnie dzielę się wiedzą z zakresu badań, strategii i rozwoju produktów. Miałem możliwość współpracy zarówno z managerami i zespołami wdrażającymi innowację w korporacjach (T-mobile, Netia, Asseco, Avon, Grupa Pracuj), firmach technologicznych jak Netguru, Tidio, RedSky, HTD Health, czy Huuuge oraz firmach consultingowych jak Nielsen, Cognifide (Wunderman Thomson). Dotychczas miałem przyjemność przeszkolić i zainspirować ponad 200 managerów w Polsce oraz ponad 100 start up’ów w początkowej fazie rozwoju swojego pomysłu.

DIGITAL MARKETING OD PODSTAW

Monika Bartołd

Certyfikowana trenerka DIMAQ – Digital Marketing Qualification (IAB Polska, IAB Europe), wykładowczyni w Collegium Civitas, konsultantka e-marketingu.  Właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej Digital Space.

Edukuje i pomaga organizacjom w obszarze budowania strategii marki i efektywnej komunikacji w świecie internetu.

W trakcie 20-letniej kariery zawodowej zdobywała doświadczenie e-marketingowe i menedżerskie w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet Sp. z o.o. (ZPR Media Group).

W latach 2017-2018 związana zawodowo z Internet Advertising Bureau Polska (IAB Polska), gdzie odpowiadała za koordynację merytoryczną prac grup roboczych oraz  współpracę z ponad 200 firmami z branży mediów zrzeszonymi w organizacji.

Obecnie współpracuje z IAB Polska jako rekomendowana trenerka DIMAQ, a także odpowiada za merytorykę cyklu spotkań dla profesjonalistów digitalu – DIMAQ Voice.

SPRZEDAŻ

Tomasz Szczęsny Założyciel czterech innowacyjnych firm. Trener Strategii Błękitnego Oceanu (INSEAD, Francja). Członek kapituły sędziowskiej Polish National Sales Awards. Uczestnik World Business Forum (Nowy Jork). Kierował firmą wprowadzającą innowacyjne rozwiązania w obszarze B2B. W swojej pracy zaczął dostrzegać schematy i podobieństwa oraz porządkować dane, które pozwoliły mu stworzyć model tworzenia innowacji, które łączą znane elementy w taki sposób, że powstaje nowy produkt. Autor książki Strategia 2w1.