fbpx

Digital Marketing Academy


Jesteś między 18, a 29 rokiem życia.
Szukasz pracy w digital marketingu? Chcesz rozwinąć swoje kompetencje z zakresu obsługi internetowych narzędzi promocji i sprzedaży? A może chcesz się przebranżowić i sprawdzić, czy kariera w digital marketingu jest dla Ciebie…?

Jeśli Twoja odpowiedź to: „YES!”, mamy dla Ciebie nowy, wyjątkowy Kurs Digital Marketingu. 

Oferujemy  Ci poznanie podstawowych zagadnień związanych z pracą w digital marketingu i zrozumienie, jak komunikować się z pracodawcami i klientami, aby pomóc im osiągać ich cele biznesowe.

Pokażemy Ci, dlaczego marketing jest ważnym elementem w biznesie, jak budować strategię marketingową dla firmy, jakie są ścieżki rozwoju w obszarze digital marketingu na polskim rynku pracy, jak tworzyć skuteczne reklamy na Facebooku i skuteczne Landing Page, a przede wszystkim nauczymy Cię efektywnego pisania, które sprzedaje!

Dla uczestników przewidziane jest 9 profesjonalnych warsztatów prowadzonych przez doświadczonych specjalistów i praktyków biznesu. Dodatkowo dla wybranych uczestników możliwość skorzystania z coachingu i konsultacji.

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ?

Program jest skierowany do osób do 29 r.ż., które:

    • poszukują pracy w digital marketingu
    • chcą podnieść swoją wiedzę i kompetencje w tym obszarze
    • chcą się przebranżowić i szukają nowej wiedzy i kompetencji z zakresu digital marketingu
    • są bezrobotne i chcą podnieść swoje kompetencje, żeby znaleźć satysfakcjonujące zatrudnienie 

Nie czekaj i już dziś zgłoś swój udział! To już ostatnia edycja kursu!

Korzyści z udziału

CO MOŻESZ ZYSKAĆ?

  • Zdobędziesz umiejętności, których zapotrzebowanie na rynku rośnie.
  • Będziesz mieć wstęp do świata Digital Marketingu.
  • Dowiesz się, jakie masz możliwości rozwoju oraz jakimi ścieżkami marketingowymi możesz się udać, w kierunku wymarzonej pracy.
  • Wejdziesz na rynek pracy z konkretnymi umiejętnościami, wymaganymi przez pracodawców.
  • Poznasz doświadczonych praktyków z zakresu Digital Marketingu.
  • Uzyskasz bezpłatny dostęp do Ekspertów.
  • Będziesz mieć możliwość networkingu biznesowego.
  • Weźmiesz udział w 9 warsztatach.

Szczegóły programu

TEMATY WARSZTATÓW i WEBINARÓW

Kick off programu – webinar inauguracyjny – 28.03, godz. 12:00-14:00

Warsztat I – Rola marketingu w biznesie – 05.04, godz. 10:00-15:00

Warsztat II – Przegląd specjalizacji i droga rozwoju zawodowego – 13.04, godz. 10:00-13:00

Warsztat III – Value Proposition Design dla marketera – 20.04, godz. 10:00-14:00

Warsztat IV – Prawo w obszarze digital marketing – 27.04, godz. 10:00-13:00

Warsztat V – Plan marketingowy w służbie sprzedaży – 10.05, godz. 10:00-14:00

Warsztat VI – Copywriting cz. 1 – 16.05, godz. 10:00-14:00

Warsztat VII – Copywriting cz. 2 – 19.05, godz. 10:00-14:00

Warsztat VIII – Tworzenie reklamy na Facebooku i Instagramie – 26.05, godz. 10:00-15:00

Warsztat IX – Tworzenie skutecznych Landing Page – 30.05, godz. 10:00-15:00

CO NALEŻY ZROBIĆ, ŻEBY ZGŁOSIĆ SIĘ DO PROGRAMU?

Aby zgłosić się do programu Digital Marketing Academy, należy dokładnie wypełnić Formularz zgłoszeniowy online oraz zapoznać się z Regulaminem Programu.

Jeśli masz jakieś pytania zadzwoń pod nr 531 987 711

CZAS TRWANIA 

  • W ramach programu weźmiesz udział w 9 warsztatach, które trwają 4 lub 5 godzin.
  • Szkolenia odbywają się w dni powszednie, on-line w godz. 10:00-15:00.
  • Program kursu trwa ok. 2 miesiące (średnio jedno szkolenie tygodniowo)

Więcej o programie

Jesteś na początku swojej zawodowej drogi, dlatego na początku kursu skupimy się na analizie Twoich kompetencji oraz mocnych i słabych stron. Zaprezentujemy Ci, na czym polegają możliwe ścieżki rozwoju w obszarze digital marketingu i wskażemy trendy przyszłości. Nasi trenerzy- właściciele agencji marketingowych i eksperci, podpowiedzą, na co zwracają uwagę, szukając pracowników i jak efektywnie szukać zatrudnienia w tym obszarze.

Digital marketing to nie puste lajki i ładne zdjęcia. To działania, które mają na celu budowanie marki i generowanie sprzedaży. Trendy marketingowe szybko się zmieniają, ale zasady budowania strategii marketingowych są uniwersalne. Pomożemy Ci zrozumieć mechanizmy digital marketingu i odpowiadać na potrzeby Twoich przyszłych pracodawców oraz klientów. Pokażemy Ci, jak korzystać z narzędzi marketingowych i tworzyć strategie, aby generować leady, sprzedaż i zadowolenie klientów a przede wszystkim… budować Twoją przyszłą ścieżkę zawodową jako eksperta digital marketingu 🙂

Weź udział w kursie i zdobądź kompetencje przyszłości. Poznaj inspirujących trenerów i praktyków biznesu, którzy pokażą Ci, na czym polega digital marketing „od kuchni” i jak efektywnie budować swoją ścieżkę zawodową w tym obszarze.

Udział w programie YES! jest bezpłatny.

Informacje o warsztatach i prowadzących

WARSZTATY

TRENERZY

Warsztat I – Rola marketingu w biznesie

Aktualnie trwa trzęsienie ziemi, ale nie przez pandemię, a przynajmniej nie głównie przez nią. Ona tylko przyspieszyła trwającą od kilku lat trwającą transformację cyfrową. Żyjemy świecie zdalnej pracy, zdalnej edukacji, telemedycyny, wideo rozmów. Świat stał się jeszcze mniejszy. Zarządzanie projektami wygodniejsze.

Celem szkolenia jest:

  • Poznanie aktualnych trendów w obszarze digital marketingu.
  • Zrozumienie specyfiki pracy w obszarze digital marketingu i możliwych kierunków rozwoju.
  • Wyjaśnienie, jakich kompetencji poszukują Twoi potencjalni pracodawcy i jak efektywnie szukać pracy w tej branży.

Warsztat II – Przegląd specjalizacji i droga rozwoju zawodowego

Social selling polega na wykorzystaniu social mediów, a zwłaszcza LinkedIna do budowania relacji z potencjalnymi klientami, a także generowania sprzedaży. Podczas zajęć zostaną poruszane takie kwestie jak znaczenie marki osobistej w biznesie, etapy budowy swojeg wizerunek na LinkedIn, LinkedIn Sales Navigator i inne narzędzia wspierające social selling, przełożenie działań social sellingowych się na biznes i sprzedaż.

Wojciech Szymański

Dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o. oraz CEO Ideo Force Sp. z o.o. – agencji e-marketingowej należącej do grupy Ideo. W branży internetowej działa aktywnie od 2000 roku. Jest analitykiem, doradcą i szkoleniowcem. Jest trenerem i wykładowcą Wyższej Szkoły Europejskiej im. J. Tischnera w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Jest przewodniczącym Konwentu WSE w Krakowie oraz autorem programów 4 kierunków studiów podyplomowych.

Warsztat III – Value Proposition Design dla marketera

Warsztaty będą dotyczyły poznania praktycznego podejścia do projektowania unikalnej propozycji wartości, w tym umiejętności: Prowadzenia procesu,

  • Value Proposition Design.
  • Pogłębiania wiedzy o klientach poprzez badania.
  • Określania Jobs To Be Done,
  • Segmentu klientów,
  • Prototypowania Unikalnej Propozycji Wartości,
  • Testowania założeń i hipotez produktowo/marketingowych w zaplanowanych eksperymentach.

Adam Bartkiewicz 

Full-stack Marketer, szkoleniowiec, konsultant, mówca TEDx i współwłaściciel firmy szkoleniowo-doradczej Product Discovery Pro.

Pomaga projektować innowacje i budować produkty, które zdobywają serca klientów.
Wspiera marketing, ucząc jak wykorzystywać badania, eksperymenty i twarde dane zamiast bazować tylko na intuicji i niepotwierdzonych założeniach.
W przeszłości zarządzał produktami i zespołem Growth w obszarze zdrowia czy nieruchomości.

Warsztat IV – Prawo kreatywne w branży digital marketingu 

Główny obszar jego specjalizacji stanowi szeroko rozumiane prawo własności intelektualnej, mediów i nowych technologii (IP/IT/TMT).

Podczas szkolenia będziemy omawiać najważniejsze aspekty pracy marketera od strony własności intelektualnej, prawa kreatywnego w branży digital marketingu i świadomego używania prawa.

Patryk Dykas

Adwokat, European Trademark Attorney, założyciel LegalBrand.pl

Posiada bogate doświadczenia z zakresu prawa reklamy. W praktyce zawodowej zajmuje się również aspektami prawnymi komercjalizacji badań naukowych i prac rozwojowych (R&D) oraz bieżącą obsługą prawną przedsiębiorców i podmiotów z branży kreatywnej (w szczególności agencji reklamowych i domów mediowych). Brał udział w wielu procesach sądowych związanych z ochroną znaków towarowych, zwalczaniem nieuczciwej konkurencji oraz ochroną dóbr osobistych osób fizycznych i osób prawnych, w tym z zakresu ochrony renomy, dobrego imienia i wizerunku. Uczestniczył i przeprowadzał audyty z zakresu ochrony danych osobowych oraz brał udział w zespołach wdrażających przepisy RODO w przedsiębiorstwach. Reprezentuje klientów przed Urzędem Patentowym RP i Urzędem Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO).

Warsztat V – Plan marketingowy w służbie sprzedaży

Marketing to nie tylko zasięgi i budowanie marki. To również, a może przede wszystkim doskonałe wsparcie sprzedaży. Powstaje jednak pytanie, jak komunikować się z klientem, aby bez nadmuchanych obietnic pokazać mu przełożenie marketingu na sprzedaż? W trakcie warsztatu poznasz metody planowania kolejnych etapów rozwoju współpracy, a także dowiesz się, jak zaplanować całą ścieżkę marketingową tak, aby Twoi klienci poczuli finansowy efekt.

Angelika Pruchniak

Chief Marketing Officer w firmie CosmoEye zajmującej się sztuczną inteligencją. Dodana do listy ekspertek w dziedzinie Digital Marketingu przez portal Forbes.pl. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Marketing i Logistyka w Mediach. Marketingowiec z wieloletnim doświadczeniem. W ostatnich latach działa czynnie w spieraniu start-upów oraz w doradztwie zawodowym głownie kobietom.

Doświadczenie zawodowe zdobyła w agencjach marketingowych, małych i średnich przedsiębiorstwach oraz korporacjach. Rok 2020 oraz 2021 rozwijała swoje umiejętności na rynkach zagranicznych, gdzie budowała firmy związane z nowymi technologiami. Posiada szerokie doświadczenie z zakresu digital marketingu m.in budowa newslettera, obsługa social mediów, influencer marketing, audyt stron internetowych w tym e-commerce. Prowadzenie kampanii w Google Ads, Facebook Ads. Dodatkowo wspiera w budowaniu Business Model Canvas, tworzeniu person, które pomagają w segmentacji klientów.

Warsztat VI i VII –  Copywriting sprzedażowy

Podczas warsztatu Mateusz opowie, dlaczego wszystko jest copywritingiem i jak się zabrać do tworzenia wizerunku swojej firmy od strony strategiczno-copywriterskiej. W ramach zajęć odbędą się ćwiczenie grupowe, dzięki którym nauczysz się jak łatwo wpadać na fajne pomysły do tworzenia contentu. Podczas warsztatu dowiesz się:
1. Jak zaplanować komunikację? 
– kulturowa rewolucja w marketingu
– strategia marki i strategia komunikacji
– lejek sprzedażowy
2. Jak tworzyć treści?
– zasady tworzenia treści
– zarządzanie społecznością
3. Jak wymyślać reklamy?
– jak szukać pomysłów?
– jak zostać kreatywnym wandalem?
– skąd czerpać inspiracje?
– jak wygląda proces kreatywny?
– jak nauczyć się pisać?
4. Case study
– jak zbudowałem społeczność, do której każdy chciał należeć

Mateusz Szufel

Kulturoznawca, socjolog, badacz i marketer. Strateg marki i twórca internetowy obecnie mieszkający w Xàbii. Od 10 lat związany z branżą reklamową i marketingową. Miał przyjemność pracować dla takich marek jak m.in. Volkswagen, Nikon, Łomża, Vanish, Malma, Góralki czy Traficar. Prowadzi zajęcia z marketingu i reklamy na trzech polskich uczelniach. Więcej: www.mateuszufel.com

Warsztat VIII – Social media- promocja firmy na Facebooku i Instagramie

Celem szkolenia jest poznanie podstawowych funkcjonalności mediów społecznościowych: Facebooka i Instagrama:

  1. Specyfika kanałów: Facebook, Instagram – gdzie być i po co
  • Charakterystyka każdego kanału w podejściu biznesowym okiem reklamodawcy
  • Personal branding w dobrym wydaniu nie ma nic wspólnego z walką o sławę i lajki. Jak budować swoją markę osobistą w mediach społecznościowych?
  • W jaki sposób można zarabiać w social media? (usługi, produkty, edukacja, rozwój, partnerstwa)
  • Silne marki osobiste w social media.
  1. Targetowanie. Nie tylko Ty szukasz, Ciebie także szukają! Jak wpaść do pożądanego targetu?
  2. Jak przeprowadzić samemu płatną kampanię na Facebooku i Instagramie? Podstawy managera reklam.

Wiola Odalska

Social media specialist. Z zawodu dziennikarka. Swoją karierę zaczęła w największej telewizji informacyjnej w Polsce i jednej z największych w naszej części Europy. Była producentką telewizyjną, redaktorką social media „Faktów” TVN oraz portalu informacyjnego TVN24. Pracowała zarówno w małych Agencjach Social Media, jak i międzynarodowych korporacjach. Obecnie prowadzi własną agencję SociaLucky. W swojej działalności stawia na brak szablonów rozmów i pracy, bo marketing w mediach społecznościowych nie działa w sztywny sposób, a Internet nie ma końca. Social media to nie tylko jej praca, ale przede wszystkim – największa pasja. W ramach swojej działalności od listopada 2019 prowadzi otwarte szkolenia z zakresu digital marketingu i social media.

Warsztat IX – Tworzenie skutecznych Landing Page

W trakcie warsztatu dowiesz się czym różni się landing page od klasycznej strony internetowej, z jakich elementów powinien się składać i jak go budować. Poznasz również różne przypadki użycia stron docelowych, dostosowane do celu, branży czy persony. Podczas zajęć przybliżymy także ideę testów A/B/x oraz omówimy ich wpływ na współczynnik konwersji. Agendę warsztatu dopełni przejście przez zagadnienia takie jak: mikro-konwersja, analiza danych i optymalizacja konwersji oraz rola landing page’a w procesie sprzedaży.
Warsztat będzie składał się z części teoretycznej – wprowadzającej w tematykę landing page’y i praktycznej, podczas której uczestnicy będą mieli możliwość samodzielnie pracować na budową przykładowej strony docelowej.

Robert Skowron

Chief Business Development Officer w firmie Landingi, platformie do tworzenia landing page’y. Ma ponad 7-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywał m.in. jako kierownik, a następnie dyrektor marketingu i sprzedaży w branży e-commerce.

W firmie Landingi odpowiada za proaktywną sprzedaż w segmencie mid-market. Jest także liderem zespołu usługowego, który dla klientów Landingi realizuje m.in. usługi graficzne. Ponadto, jest odpowiedzialny za obsługę kluczowych klientów. Pełni dla nich rolę opiekuna z wiedzą techniczną i branżową.

Ukończył informatykę na Politechnice Śląskiej. Zdobytą wiedzę wykorzystuje w kontakcie z nowoczesnymi technologiami, analizie procesów oraz rozmowach z klientem biznesowym. Prywatnie ceni sobie życie rodzinne. Wolny czas stara się spędzać aktywnie – gra w squasha, pływa, jeździ rowerem i biega. Lubi kino oraz słucha rocka.

Modele oparte na zaufaniu i skalowaniu partnerów w celu ożywienia przedsiębiorczości młodzieży: Wspieranie społeczności w trudnej sytuacji dzięki innowacyjnym instrumentom wsparcia przedsiębiorczości (TPM-RYE), projekt jest finansowany z dotacji w wysokości 2,3 mln EUR z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii za pośrednictwem The EEA and Norway Grants Fund for Youth Employment (EOG i funduszu funduszy norweskich na zatrudnienie młodzieży). Celem programu jest aktywizacja bezrobotnej młodzieży w celu uzyskania dostępu do rynku pracy i promowania przedsiębiorczości.

 

Organizatorzy