fbpx

Digital Marketing Academy

YES! – Young Entrepreneurs Succeed!

Szukasz pracy w digital marketingu? Chcesz rozwinąć swoje kompetencje z zakresu obsługi internetowych narzędzi promocji i sprzedaży? A może chcesz się przebranżowić i sprawdzić, czy kariera w digital marketingu jest dla Ciebie…?

Jeśli Twoja odpowiedź to: „YES!”, mamy dla Ciebie nowy, wyjątkowy Kurs Digital Marketingu. 

Oferujemy  Ci poznanie podstawowych zagadnień związanych z pracą w digital marketingu i zrozumienie, jak komunikować się z pracodawcami i klientami, aby pomóc im osiągać ich cele biznesowe. Pokażemy Ci, jak efektywnie wykorzystać narzędzia z obszarów: content marketing, SEO, e-mail marketing, AdWords, Social Media: Facebook, LinkedIn, Instagram, Social Selling. Dla uczestników przewidziane jest 10 profesjonalnych warsztatów prowadzonych przez doświadczonych specjalistów i praktyków biznesu. Dodatkowo dla wybranych uczestników możliwość skorzystania z coachingu.

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ?

Program jest skierowany do osób do 29 r.ż., które:

    • poszukują pracy w digital marketingu
    • chcą podnieść swoją wiedzę i kompetencje w tym obszarze
    • chcą się przebranżowić i szukają nowej wiedzy i kompetencji z zakresu digital marketingu
    • są bezrobotne i chcą podnieść swoje kompetencje, żeby znaleźć satysfakcjonujące zatrudnienie 

Nie czekaj i już dziś zgłoś swój udział!

Korzyści z udziału

CO MOŻESZ ZYSKAĆ?

  • Zdobędziesz umiejętności, których zapotrzebowanie na rynku rośnie.
  • Będziesz mieć wstęp do świata Digital Marketingu.
  • Dowiesz się, jakie masz możliwości rozwoju oraz jakimi ścieżkami marketingowymi możesz się udać, w kierunku wymarzonej pracy.
  • Wejdziesz na rynek pracy z konkretnymi umiejętnościami, wymaganymi przez pracodawców.
  • Poznasz doświadczonych praktyków z zakresu Digital Marketingu.
  • Uzyskasz bezpłatny dostęp do Ekspertów.
  • Będziesz mieć możliwość networkingu biznesowego.
  • Weźmiesz udział w 10 warsztatach.

Szczegóły programu

TEMATY WARSZTATÓW i WEBINARÓW

Warsztat I – Boost your career – analiza Twoich kompetencji i planowanie kariery (10.06)

Warsztat II – Digital marketing: teraźniejszość i przyszłość (11.06)

Warsztat III – Plan marketingowy- w służbie sprzedaży (15.06)

Warsztat IV – Content marketing (23.06)

Warsztat V – Pozycjonowanie przy wykorzystaniu SEO oraz Google Ads (24.06)

Warsztat VI – E-mail marketing (25.06)

Warsztat VII- Social media- promocja firmy na Facebooku i Instagramie (29.06)

Warsztat VIII – Social Selling na LinkedIn (01.07)

Warsztat IX – Value Proposition Design dla Marketera (06.07)

Warsztat X – Prawo kreatywne i nowych technologii (TBC)

CO NALEŻY ZROBIĆ, ŻEBY ZGŁOSIĆ SIĘ DO PROGRAMU?

Aby zgłosić się do programu Digital Marketing Academy, należy dokładnie wypełnić Formularz zgłoszeniowy online oraz zapoznać się z Regulaminem Programu.

Jeśli masz jakieś pytania zadzwoń pod nr 22 100 20 51

 

 

CZAS TRWANIA 

Program startuje od czerwca 2021 roku.

  • W ramach programu weźmiesz udział w 10 warsztatach, które trwają 4 lub 5 godzin .
  • Szkolenia odbywają się w dni powszednie, on-line w godz. 9:00-15:00.
  • Program kursu trwa 1,5 miesiąca

Więcej o programie

Jesteś na początku swojej zawodowej drogi, dlatego na początku kursu skupimy się na analizie Twoich kompetencji oraz mocnych i słabych stron. Zaprezentujemy Ci, na czym polegają możliwe ścieżki rozwoju w obszarze digital marketingu i wskażemy trendy przyszłości. Nasi trenerzy- właściciele agencji marketingowych i eksperci, podpowiedzą, na co zwracają uwagę, szukając pracowników i jak efektywnie szukać zatrudnienia w tym obszarze.

Digital marketing to nie puste lajki i ładne zdjęcia. To działania, które mają na celu budowanie marki i generowanie sprzedaży. Trendy marketingowe szybko się zmieniają, ale zasady budowania strategii marketingowych są uniwersalne. Pomożemy Ci zrozumieć mechanizmy digital marketingu i odpowiadać na potrzeby Twoich przyszłych pracodawców oraz klientów. Pokażemy Ci, jak korzystać z narzędzi marketingowych i tworzyć strategie, aby generować leady, sprzedaż i zadowolenie klientów a przede wszystkim… budować Twoją przyszłą ścieżkę zawodową jako eksperta digital marketingu 🙂

Weź udział w kursie i zdobądź kompetencje przyszłości. Poznaj inspirujących trenerów i praktyków biznesu, którzy pokażą Ci, na czym polega digital marketing „od kuchni” i jak efektywnie budować swoją ścieżkę zawodową w tym obszarze.

Udział w programie YES! jest bezpłatny.

Informacje o warsztatach iprowadzących

WARSZTATY I SZKOLENIA:

Warsztat I –  Boost your career- analiza kompetencji i planowanie kariery

Celem warsztatu jest zrozumienie aktualnego rynku pracy i pracy w zmieniających się warunkach. Na spotkaniu przeanalizujesz jaka jest dzisiaj Twoja pozycja zawodowa i jak możesz ją rozwijać a na podstawie testu kompetencji zidentyfikujesz swoje mocne strony i zweryfikujesz możliwe kierunki rozwoju zawodowego. Przeanalizujesz swój profil pod kątem kompetencji: przedsiębiorczych, specjalistycznych, menadżerskich i zbudujesz konkretny plan działania i rozwoju w branży.

TRENERZY:

Patrycja Załuska

Właścicielka firmy RE:START KARIERY, ekspert rynku pracy i wykładowca Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Członek grupy badawczej dot. wykluczenia zawodowego. Wspiera firmy w procesach rozwojowych (D&I) i outplacement’owych. Autorka licznych publikacji eksperckich (m.in. Harvard Business Review, Personel Plus, Forbes, MPiPS, Newsweek Psychologia) i książki „reStart kariery. Zbuduj swoją przewagę na rynku pracy”, nominowanej do nagrody Economicus 2019.

Warsztat II – Digital marketing: teraźniejszość i przyszłość

Aktualnie trwa trzęsienie ziemi, ale nie przez pandemię, a przynajmniej nie głównie przez nią. Ona tylko przyspieszyła trwającą od kilku lat trwającą transformację cyfrową. Żyjemy świecie zdalnej pracy, zdalnej edukacji, telemedycyny, wideo rozmów. Świat stał się jeszcze mniejszy. Zarządzanie projektami wygodniejsze.

Celem szkolenia jest:

  • Poznanie aktualnych trendów w obszarze digital marketingu.
  • Zrozumienie specyfiki pracy w obszarze digital marketingu i możliwych kierunków rozwoju.
  • Wyjaśnienie, jakich kompetencji poszukują Twoi potencjalni pracodawcy i jak efektywnie szukać pracy w tej branży.

Warsztat VIII- Social selling

Social selling polega na wykorzystaniu social mediów, a zwłaszcza LinkedIna do budowania relacji z potencjalnymi klientami, a także generowania sprzedaży. Podczas zajęć zostaną poruszane takie kwestie jak znaczenie marki osobistej w biznesie, etapy budowy swojeg wizerunek na LinkedIn, LinkedIn Sales Navigator i inne narzędzia wspierające social selling, przełożenie działań social sellingowych się na biznes i sprzedaż.

Wojciech Szymański

Dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o. oraz CEO Ideo Force Sp. z o.o. – agencji e-marketingowej należącej do grupy Ideo. W branży internetowej działa aktywnie od 2000 roku. Jest analitykiem, doradcą i szkoleniowcem. Jest trenerem i wykładowcą Wyższej Szkoły Europejskiej im. J. Tischnera w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Jest przewodniczącym Konwentu WSE w Krakowie oraz autorem programów 4 kierunków studiów podyplomowych.

Warsztat III – Plan marketingowy w służbie sprzedaży

Marketing to nie tylko zasięgi i budowanie marki. To również, a może przede wszystkim doskonałe wsparcie sprzedaży. Powstaje jednak pytanie, jak komunikować się z klientem, aby bez nadmuchanych obietnic pokazać mu przełożenie marketingu na sprzedaż? W trakcie warsztatu poznasz metody planowania kolejnych etapów rozwoju współpracy, a także dowiesz się, jak zaplanować całą ścieżkę marketingową tak, aby Twoi klienci poczuli finansowy efekt.

Wojciech Bizub  

Copywriter & właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca akademicki. Prelegent największych konferencji biznesowych I <3 Marketing oraz WBEXP z Garym Vaynerchukiem. Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyników, a nie wymówek. Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Twierdzi, że marketing i sprzedaż to prosty schemat, którego każdy może się nauczyć m.in.. Z jego programów szkoleniowych online.

Warsztat IV – Content marketing 

Czym jest i jak zadbać o właściwe przygotowanie strategii content marketingowej marki?
Strategia w content marketingu – cele, KPI, grupy docelowe, rodzaje treści, kanały dystrybucji, wskaźniki efektywności
Copywriting i webwriting w content marketingu – zasady, które pomagają angażować odbiorców i skłaniać ich do kupowania produktów/usług marki

Warsztat V – Pozycjonowanie SEO i Google Ads

Jak wykorzystać marketing w wyszukiwarkach do działań sprzedażowych i wizerunkowych marki?
SEO – jak przygotować stronę internetową, aby wyświetlała się wysoko w wynikach wyszukiwania w Google
Czym jest Google Ads? Podstawy projektowania kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google

Warsztat VI – E-mail Marketing

Kluczowe hasła, definicje i wskaźniki skuteczności w e-mail marketingu. Budowanie baz odbiorców – jak skutecznie pozyskiwać subskrybentów i robić to zgodnie z RODO?
Jak stworzyć angażujące kreacje e-mail marketingowe- atrakcyjna treść i grafika w e-mailingach. Jak zbudować skuteczny Landing Page.

Monika Bartołd

Certyfikowana trenerka DIMAQ – Digital Marketing Qualification (IAB Polska, IAB Europe), wykładowczyni w Collegium Civitas, konsultantka e-marketingu.  Właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej Digital Space.

Edukuje i pomaga organizacjom w obszarze budowania strategii marki i efektywnej komunikacji w świecie internetu.

W trakcie 20-letniej kariery zawodowej zdobywała doświadczenie e-marketingowe i menedżerskie w Grupie Onet-RAS Polska, Gazeta.pl (Agora S.A.), Gemius S.A., IDMnet Sp. z o.o. (ZPR Media Group).                          W latach 2017-2018 związana zawodowo z Internet Advertising Bureau Polska (IAB Polska), gdzie odpowiadała za koordynację merytoryczną prac grup roboczych oraz  współpracę z ponad 200 firmami z branży mediów zrzeszonymi w organizacji. 

Obecnie współpracuje z IAB Polska jako rekomendowana trenerka DIMAQ, a także odpowiada za merytorykę cyklu spotkań dla profesjonalistów digitalu – DIMAQ Voice.

Warsztat VII – Social media- promocja firmy na Facebooku i Instagramie

Celem szkolenia jest poznanie podstawowych funkcjonalności mediów społecznościowych: Facebooka i Instagrama:

  1. Specyfika kanałów: Facebook, Instagram – gdzie być i po co
  • Charakterystyka każdego kanału w podejściu biznesowym okiem reklamodawcy
  • Personal branding w dobrym wydaniu nie ma nic wspólnego z walką o sławę i lajki. Jak budować swoją markę osobistą w mediach społecznościowych?
  • W jaki sposób można zarabiać w social media? (usługi, produkty, edukacja, rozwój, partnerstwa)
  • Silne marki osobiste w social media.
  1. Targetowanie. Nie tylko Ty szukasz, Ciebie także szukają! Jak wpaść do pożądanego targetu?
  2. Jak przeprowadzić samemu płatną kampanię na Facebooku i Instagramie? Podstawy managera reklam.

Wiola Odalska

Social media specialist. Z zawodu dziennikarka. Swoją karierę zaczęła w największej telewizji informacyjnej w Polsce i jednej z największych w naszej części Europy. Była producentką telewizyjną, redaktorką social media „Faktów” TVN oraz portalu informacyjnego TVN24. Pracowała zarówno w małych Agencjach Social Media, jak i międzynarodowych korporacjach. Obecnie prowadzi własną agencję SociaLucky. W swojej działalności stawia na brak szablonów rozmów i pracy, bo marketing w mediach społecznościowych nie działa w sztywny sposób, a Internet nie ma końca. Social media to nie tylko jej praca, ale przede wszystkim – największa pasja. W ramach swojej działalności od listopada 2019 prowadzi otwarte szkolenia z zakresu digital marketingu i social media.

Warsztat IX – Value Proposition Design dla marketera

Warsztaty będą dotyczyły poznania praktycznego podejścia do projektowania unikalnej propozycji wartości, w tym umiejętności: Prowadzenia procesu,

  • Value Proposition Design.
  • Pogłębiania wiedzy o klientach poprzez badania.
  • Określania Jobs To Be Done,
  • Segmentu klientów,
  • Prototypowania Unikalnej Propozycji Wartości,
  • Testowania założeń i hipotez produktowo/marketingowych w zaplanowanych eksperymentach.

Adam Bartkiewicz 

Full-stack Marketer, szkoleniowiec, konsultant, mówca TEDx i współwłaściciel firmy szkoleniowo-doradczej Product Discovery Pro.

Pomaga projektować innowacje i budować produkty, które zdobywają serca klientów.
Wspiera marketing, ucząc jak wykorzystywać badania, eksperymenty i twarde dane zamiast bazować tylko na intuicji i niepotwierdzonych założeniach.
W przeszłości zarządzał produktami i zespołem Growth w obszarze zdrowia czy nieruchomości.

Modele oparte na zaufaniu i skalowaniu partnerów w celu ożywienia przedsiębiorczości młodzieży: Wspieranie społeczności w trudnej sytuacji dzięki innowacyjnym instrumentom wsparcia przedsiębiorczości (TPM-RYE), projekt jest finansowany z dotacji w wysokości 2,3 mln EUR z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii za pośrednictwem The EEA and Norway Grants Fund for Youth Employment (EOG i funduszu funduszy norweskich na zatrudnienie młodzieży). Celem programu jest aktywizacja bezrobotnej młodzieży w celu uzyskania dostępu do rynku pracy i promowania przedsiębiorczości.

 

Organizatorzy