fbpx

Witold Siekierzyński

Psycholog ekonomiczny (biznesu), menedżer i ekspert w obszarach komunikacji i marketingu strategicznego, marketingu relacji, usług dodanych i innowacji oraz wystąpień publicznych.

Doświadczenie zdobywał na rynku telekomunikacyjnym. Przez ponad siedemnaście lat jako ekspert i menedżer współpracował z największymi europejskimi grupami telekomunikacyjnymi zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami. W tym czasie prowadził projekty z zakresu marketingu relacji i lojalności, innowacji  i nowych biznesów (w tym rozwiązań między obszarowych typu: usługi finansowe, NFC itp.); zarządzał kilkunastoosobowymi zespołami ekspertów odpowiedzialnych m.in. za usługi bankowe, tradycyjne i innowacyjne usługi dodane, kontent i aplikacje, marketing mobilny i usługi premium. Uczestniczył również w projektach międzynarodowych w ramach grup Orange i Deutsche Telekom.

Obecnie, jako jeden z założycieli, aktywnie działa w B-Water Consulting Group wspierając firmy z różnych sektorów (m.in. usług medycznych, prawnych, dóbr luksusowych, czy też usług specjalistycznych B2B) w zakresie komunikacji, zarządzania kryzysowego i rozwoju kompetencji pracowników.

Od kilkunastu lat współpracuje jako wykładowca z najbardziej prestiżowymi uczelniami w Polsce (między innymi z Wydziałem Psychologii UW, Uniwersytetem SWPS, PAN). Prowadzi również niezależne warsztaty i szkolenia – zarówno non-profit (dla stowarzyszeń i organizacji studenckich), jak i dla firm.

Aktywnie uczestniczy w działaniach non-profit w zakresie kultury – głównie literatury – jako prezes stowarzyszeń i związków stowarzyszeń, oraz koordynator ponad stuosobowych zespołów organizujących wydarzenia kulturalne.