fbpx

Spotkanie networkingowe BIZNES TO LUDZIE. MSODI Twoja sieć innowacji

Zastanawiasz się, jak skutecznie rozwijać innowacyjne firmy?
Czy jest złoty środek na zbudowanie zwycięskich zespołów?
Co jest ważne przy wdrażaniu produktów, aby osiągnąć sukces i zdobyć klientów?
W jaki sposób budować partnerstwa i pozyskiwać duże spółki do współpracy?

Na te oraz wiele innych tematów rozmawiali uczestnicy spotkania networkingowego MSODI.

Za nami inspirujące spotkanie networkingowe MSODI Twoja sieć innowacji, które mieliśmy przyjemność zorganizować, a organizatorem jest Województwo Mazowieckie. Hasło, jakie przyświecało temu spotkaniu to BIZNES TO LUDZIE, bo to właśnie MY – ludzie tworzymy firmy i społeczności, a bez nas, żaden biznes by się nie udał.

Uczestnicy mieli okazję posłuchać.
Wywiadu Adrian Migoń z Tomaszem Rudolfem – multiprzedsiębiorcą i założycielem The Heart, który opowiadał o swoich pierwszych biznesowych krokach podczas studiów. Podkreślił, żeby otaczać się i pracować z najlepszymi, brak odpowiednich osób może doprowadzić nawet do upadku firmy. Na własnym przykładzie pokazał, że nie musimy być ekspertami w każdej dziedzinie, ale ważne jest, aby zatrudniać lepszych od siebie i słuchać doświadczonych Mentorów.
Ważną lekcję, jaką Tomasz przekazał uczestnikom jest to, że jeśli chcemy coś osiągnąć i mocno wierzymy w swój pomysł to NIE MOŻEMY SIĘ BAĆ, ale ciągle próbować i nauczyć się “pożyczać zaufanie” – czyli ufać współpracownikom na tyle, aby dać im pełną swobodę i odpowiedzialność w działaniu.
Nieoceniony wkład w spotkanie wniósł także specjalista od profesjonalnego networkingu – ArturSójka.pl – mówca, trener, networker, który podkreślił, że jesteśmy zależni od innych i inni są zależni od nas. Poradził, aby zastanowić się, kim tak naprawdę chcę być i czy otaczam się odpowiednimi osobami – w końcu, jesteśmy w stanie utrzymać tylko 150 relacji. Artur przekazał swoją wiedzę z odrobiną humoru i poparł ją przykładami, dzięki czemu uczestnicy mieli dodatkowe tematy do rozmów w specjalnych pokojach w mniejszym kameralnym gronie.
Z kolei Dorota Rymaszewska – CEO firmy HiPets, zachęciła do zdefiniowania swoich potrzeb dotyczących tego, z jakimi osobami tak naprawdę chcę pracować i budować biznes. Dała kilka cennych rad, jak umiejętnie dopasowywać osobowościowo i kompetencyjnie współpracowników, a także pod kątem ich wartości. Nauczyć się delegować odpowiedzialność i zawsze widzieć człowieka w drugim człowieku, bo ludzie chcą pracować dla managerów, którzy widzą w nich ludzi. Należy zawsze pamiętać, że budowanie zespołu to nie jest event, a proces i tylko dzięki regularnym spotkaniom, wsparciu i trosce o drugiego człowieka tworzymy zgrany i mocny zespół.
Wydarzenie poprowadził Adrian Migoń, który po krótkim wprowadzeniu umożliwił uczestnikom możliwość swobodnych rozmów w specjalnych pokojach.

Uczestnicy spotkania wysoko ocenili jego wartość, o czym świadczą pierwsze komentarze:
“Byłam bardzo zaskoczona, że podczas tego wydarzenia była możliwość interakcji z innymi uczestnikami. Jest to bardzo na plus. W pokojach można było zamienić kilka słów i poznać innych uczestników wydarzenia. Podsumowując: wydarzenie ciekawe, inspirujące, a także pozwalające na poszerzenie wiedzy i przy okazji sieci kontaktów. Czekam na kolejne”.