fbpx

Zuń Paweł

W mentoringu najbardziej podoba mi się nauka patrzenia na sprawy z innej perspektywy. W trakcie moich spotkań lubię korzystać z wiedzy psychologicznej, filozofii stoickiej oraz własnych doświadczeń biznesowych. Satysfakcję daje mi uśmiech na twarzy mentee po udanej sesji, kiedy wychodzi z głową pełną pomysłów i energii do działania.

Z e-commerce, monetyzacją i lojalnością konsumencką jestem związany od 8 lat. Wcześniej 7 lat pracowałem w Polskim Radiu jako autor audycji, reporter oraz wydawca. Intellection, Restorative, Strategic, Relator, Activator – tak podsumował mnie test Gallup Clifton Strenghts. Sam uważam się za pełnego energii i kreatywności pasjonata biznesu digital i rozwoju produktu.

Wiem jak zwiększyć marżowość, poprawić konwersję czy skusić konsumenta do zostania klientem. Potrafię skutecznie zarządzać projektami. Chętnie podpowiem jak sterować ceną. Rozumiem, jak ważna jest komunikacja – nie tylko ta z użytkownikiem, ale również ta wewnątrz organizacji. Dzielę się wiedzą o budowaniu zespołów i rekrutacji, którą zdobyłem w ciągu kilku ostatnich lat pracy jako menedżer.