fbpx

Aksiuk Lidia

Projektuje doświadczenia użytkownika uwzględniając cele biznesowe i strategie firmy. Bada rynek oraz konsumenta/użytkownika, a następnie empatycznie analizuje dane.

Współpracowała z takimi markami jak Volkswagen, Škoda, Das WeltAuto, Amica, Teva, Olx, Shuum Boutique Wellness Hotel, Bonprix dla których prowadziła badania (m.in. z wykorzystaniem eye trackera), audyty UX, strategie rozwoju produktu, tworzyła prototypy.

Ukończyła dziennikarstwo w Ukraińskiej Akademii Druku, a następnie komunikację europejską na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Skończyła także studia podyplomowe na kierunku UX designer w SWPS oraz Data Driven Digital Marketing w Wyższej Szkoły Bankowej.

Po godzinach pracy prowadzi zajęcia w CodeBrainers, współtworzy UX Mastermind. Udziela się jako mentor w Design Mentorship.

Działa w nurcie abstrakcyjnego minimalizmu. W 2022 roku była autorką wystawy malarstwa “Człowiek doświadcza”.