Z branżą reklamową związany od 16 lat, z czego w przeszłości ponad 9 lat z agencjami sieciowymi DDB i McCann Erickson Polska. Aktualnie Wiceprezes Zarządu, Partner i Chief Executive Officer w VML Poland, jednej z największych firm marketingowych w Polsce.
Operacyjne zarządzanie jedną z największych firm zajmujących się komunikacją marketingową w Polsce i największym oddziałem amerykańskiej agencji VML w Europie. Odpowiedzialny za realizację strategicznych celów firmy na poziomie lokalnym i regionalnym (EMEA), zarządzanie ponad 180. osobowym zespołem specjalistów, kreowanie polityki marketingowej i HR-owej, stymulowanie rozwoju i innowacji. Odpowiedzialny za rozwój biznesu i ekspansję zagraniczną (EMEA, USA, AZJA). Jeden z liderów zarządzających siecią globalnie, odpowiedzialny za region EMEA.
Kieruje ponad 190-osobowym zespołem, który w skuteczny sposób wykorzystuje bardzo szerokie kompetencje komunikacji w nowych mediach, czego dowodem są dynamicznie rosnące przychody agencji, atrakcyjne portfolio klientów, prestiżowe tytuły Interaktywnej Agencji Roku i Interaktywnej Grupy Roku, a także ponad 70 nagród i wyróżnień na polskich i zagranicznych festiwalach reklamowych m.in. EFFIE, Golden Drum, KTR, Mixx Awards, Golden Arrow.
Prelegent wielu konferencji branżowych, członek Komitetu Organizacyjnego EFFIE, nagrodzony przez Kapitułę interaktywnego konkursu Mixx Awards tytułem Człowieka Roku, a także wyróżniony przez magazyn „Brief” tytułem Człowiek Reklamy.
Jako Mentor
Tematy, dziedziny w których wspiera przedsiębiorców: Reklama i PR, Zarządzanie operacyjne/biznes plan/P&L, Myślenie start up’owe, kreowanie pomysłów, identyfikacja nisz, szukanie insighte’ów.
Prywatnie
Zainteresowania: kultura i sztuka (teatr, kino, literatura, taniec), sport, podróże, kulinaria, polityka, nowe technologie