fbpx

Czarnacka Beata

Menadżerka z wieloletnim międzynarodowym dorobkiem w dziedzinie marketingu, zdobytym w Warner Bros. Discovery i The Walt Disney Company, teraz zdobywa nowe doświadczenia w gamingu.

Specjalizuje się w strategiach marketingowych, digitalowych oraz zarządzaniu kampaniami D2C i B2B. Odpowiadała za kampanie takich hitów jak „The Last of Us”, „Ród smoka”, „Sukcesja”, „Detektyw” oraz polskich produkcji HBO, takich jak „Ślepnąc od świateł”, „Odwilż” i „Wataha”.

W Disneyu zajmowała się również marką Marvel dla rynków CEE. Główne obszary obejmowały planowanie strategiczne, optymalizację budżetów i tworzenie angażujących treści. Aktywna w branżowych społecznościach, zasiada w jury nagród Emmy.

Pasjonuje się marketingiem i ciągłym doskonaleniem, będąc także mentorem w programach dla studentów zarządzania. Absolwentka Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej, praktyk mentoringu i coachingu po SWPS, ukończyła również produkcję na PWSFTviT. Laureatka wielu nagród, w tym Eventex Global Award, Kreatura Award i Effie.