Menadżerka, właścicielka firmy szkoleniowej. Od ponad 20 lat prowadzi projekty marketingowe. Ma doświadczenie zarówno w gigantycznych projektach dla międzynarodowych korporacji jaki i pracach dla start-up’ów, w marketingu b2c i b2b. Pracowała dla PepsiCo Food Inc, United Biscuits, Danone, Tetra Pak, UniConf, Chipita.
Ma unikalne doświadczenie łączące marketing do firm, które są liderami w swoich segmentach jak i do masowego konsumenta. Podpowie nad czym zastanowić się przy konstruowaniu strategii firmy i strategii marketingowej, jak przygotować ofertę, przeprowadzić badania marketingowe, ustalić identyfikację firmy, przygotowaniu materiałów dla sprzedaży i dystrybutorów oraz komunikacji dla klienta bądź konsumenta.
Ma doświadczenie w prowadzeniu zespołów, zarówno bezpośrednio raportujących – jak dział – ale i zespołów złożonych z osób niezależnych od prowadzącego projekt.