Ekspert biznesowy, doradca, start-up founder, open-minder i wizjoner stale poszukujący najlepszych modeli dla przedsiębiorstw.
Doświadczenie zawodowe obejmuje 10 lat w HP Polska, gdzie pracował na wielu stanowiskach technicznych i sprzedażowych oraz odpowiadał m.in. za rozwój produktów z segmentu high-end.
Od dekady prowadzi własne przedsięwzięcia gospodarcze – głównie obszar FMCG gdzie rozwija marki konsumenckie. Jego produkty były wielokrotnie nagradzane i wyróżniane.
Równolegle rozwija projekty o charakterze społecznym – m.in. marketplace non-profit wspierający tworzenie nowych miejsc pracy, który już dwukrotnie uzyskał dofinansowanie z Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej i aktualnie jest na etapie fundraising’u.
Posiada unikalny background łączący korporację, produkcję i startupy. Dzięki temu może oceniać m.in. modele biznesowe, skalowalność, procesy produkcyjne czy strategie ekspansji. Chce dzielić się doświadczeniem i wspierać młodych przedsiębiorców, aby dać im wsparcie, jakiego sam kiedyś nie miał. Dysponuje spojrzeniem praktyka, które różni się od typowo akademickiego, i wierzy, że może być wartościowym uzupełnieniem dla uczestników programów i konkursów.
Absolwent Politechniki Warszawskiej (Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, program anglojęzyczny). Część edukacji odbył w Stanach Zjednoczonych, studiował również na Uniwersytecie Warszawskim i w Akademii Leona Koźmińskiego.