Przedsiębiorca od kilkunastu lat tworzący nieszablonowe firmy w branży kreatywnej, producent filmowy, trener biznesu, właściciel czasopisma lifestylowego MADE IN oraz agencji kreatywnej Auris Media Group. Pracował dla marek takich Johnson & Johnson, Schwarzkopf, Costa Coffee, Michelin, Sephora, Lotto czy Auchan. Zanim jednak w biznesie zaczął stawać na podium, zaliczył kilka spektakularnych porażek. Swoje doświadczenie od kilku lat przekazuje jako mentor i trener biznesu.
Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi (kierunek: Produkcja Filmowa i Telewizyjna) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek: dziennikarstwo).
Od lat pasjonuje się filozofią dalekiego wschodu i minimalizmem. Uczy, jak rozwijać biznes zachowując harmonię między „mieć” a „być”. Jak mówi: W filozofiach dalekiego wschodu utrzymuje się, że dobra materialne i pieniądze same w sobie nie są złe. Dysponując większymi zasobami można przecież zrobić dla świata wiele dobrego. Istotne jest w jaki sposób pieniądze zdobywamy, czy rozumiemy czym są i skąd przychodzą. I czy utrzymujemy w stosunku do nich zdrowy dystans. A dzięki duchowym poszukiwaniom i medytacji pogłębiam zrozumienie natury biznesu, uważność, empatię i szczodrość. Dzięki tym praktykom w miejsce nienasyconego łakomstwa pojawił się umiar dający spokój i spełnienie.
Prywatnie szczęśliwy mąż i tata dwójki dzieci. Były wokalista grupy rockowej Lido, zaprzysiężony harcerz, pianista, twórca strony Minimalnie Bogaty, a łącząc pasję z zawodem – filmowiec tworzący kino autorskie. Pasjonat górskich sportów ekstremalnych: zimą snowboardu, latem kolarstwa górskiego MTB.
Wykładowca w Wyższej Szkole Menadżerskiej w Warszawie, mentor Youth Business Poland, trener biznesu Speed Up Your Business, dyrektor kreatywny AURIS MEDIA GROUP, wydawca czasopisma MADE IN.
Obszary, w których wspiera jako mentor: strategia rozwoju firmy i marki, model biznesowy, marketing, reklama i PR, kreowanie pomysłów, budowanie partnerstw i relacji w biznesie.