Menedżer z kilkunastoletnim stażem pracy w międzynarodowym koncernie sektora TELCO. Pracując w różnych obszarach zdobyła bogate doświadczenie w zakresie działań na rzecz wsparcia biznesu i operacji. Jej domeną biznesową jest obszar Obsługi Klienta, a kluczową umiejętnością budowanie zespołów i procesów. W pracy równoważy koncentrację na wyniku biznesowym z koncentracją na pracownikach, którzy je osiągają. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie Psychologii biznesu dla menedżerów oraz Coachingu menedżerskiego.
Jako Mentor
Jako menedżer w naturalny sposób byłam i jestem odpowiedzialna za rozwój i komfort pracy moich pracowników. Ponieważ czerpię satysfakcję z partnerskiej współpracy z ludźmi i wspierania innych w rozwoju i osiąganiu celów szukam możliwości realizowania tej roli również z innej niż menedżerska perspektywy. Jestem aktywnym coachem oraz mentorem w programach takich jak YBP. Jestem otwarta na różnorodność i ciekawa ludzi, a w opinii współpracowników i klientów jestem też dobrym obserwatorem. Potrafię zachęcić innych do znalezienia i wykorzystania swoich mocnych stron. Nie mam tez problemu z dzieleniem się wiedzą i doświadczeniem. Oferuję wsparcie w zakresie: budowania i zarządzania zespołem, ustalania celów i podejmowania decyzji, rozwoju własnego i zespołu, motywowania, work-life balance.
Prywatnie
Staram się pogłębiać swoją wiedzę w tematach z obszaru psychologii biznesu. Uprawiam jeździectwo choć aktualnie koncentruję się bardziej na koniach jako partnerach i inspiratorach w pracy rozwojowej z ludźmi J Coaching jest obecny w moim życiu nie tylko w pracy. Jest istotną częścią mojego podejścia do ludzi J Miejscem gdzie odzyskuję siły i życiową energię jest Afryka równikowa, a bliżej Bieszczady.