Posiada 10-letnie doświadczenie, od Analityka, przez Konsultanta, Dyrektora Strategii po CEO oraz CMO. Szef firmy doradczej Stratec, wyspecjalizowanej w budowaniu innowacyjnych strategii marketingowych i zarządzaniu marką. Prowadzi projekty podnoszenia sprzedaży i zysku przy wykorzystaniu marki.
Doradza polskim i międzynarodowym firmom w dziedzinie tworzenia nowych marek, budowania ofert i zarządzania portfelami marek. Jako mentor / inwestor wspiera startupy, w tym również związane z modą.
Z wykształcenia filozof po Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Absolwent MBA w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu / University of Denver. Ukończył program Strategic Business Planning w Stuart Graduate School of Business – Illinois Institute of Technology.
Współtworzył wiele polskich marek z sektora produkcji, handlu i usług, w tym m.in. dla przemysłu odzieżowego i biznesów opartych na modzie.
Kierował tworzeniem Brand Monitora – pierwszej polskiej metody wyceny marki. Autor e-booka „Budowanie marki w modzie”.
Jako Mentor
Tematy i dziedziny, w których może wesprzeć przedsiębiorcę: modelowanie biznesowe, strategie konkurencyjne, formułowanie oferty, budowanie marki.
Prywatnie interesuję się filozofią, marką, strategią, muzyką.