Katalizator Rozwoju Firmy

KATALIZATOR ROZWOJU FIRMY 

Organizujemy 6-miesięczny program wspierający przedsiębiorców w rozwoju ich firmy. W ramach udziału będziesz mógł wziąć udział w szkoleniach i warsztatach prowadzonych przez doświadczonych specjalistów.

Skupiamy się na rozwoju Twojej firmy i w trackie akceleracji oferujemy wsparcie profesjonalnych mentorów, którzy współpracują z Youth Business Poland. Projekt jest VII edycją programu akceleracyjnego Katalizator Rozwoju Firmy realizowanego przez Youth Business Poland. Tegoroczna edycja jest organizowana w partnerstwie z Accenture Polska.

CO MOŻESZ ZYSKAĆ?

  • Stworzysz Model Biznesowy swojej firmy, zdobędziesz umiejętności biznesowe,  poznasz strategię 2w1
  • Dowiesz się jak budować stabilny i skalowany biznes
  • Stworzysz wizję firmy i tego gdzie chcesz być za 5 lat przy wsparciu profesjonalnego mentora biznesowego.
  • Będziesz pracować w grupie 20 początkujących przedsiębiorców, z którymi możesz wymieniać wiedzę, doświadczenia, usługi a nawet… budować zespól lub wspólnie rozwijać nowe projekty
  • Wypracujesz model biznesowy i strategię działania z mentorem, oraz otrzymasz dodatkowe doradztwo
  • Dowiesz się od czego zacząć skuteczne działania marketingowe, nauczysz się zasad skutecznej sprzedaży i zyskasz szansę promocji swojego biznesu.
krf_grafika1
zdjęcie-mazovian-JPG2

 

MENTORING BIZNESOWY

Zyskujesz szansę współpracy z mentorem, którzy przez 6 miesięcy będzie wspierał rozwój Twojej firmy.

Spotkania będą odbywać się na bieżąco i pomogą przekształcić Twój pomysł w skalowany biznes.

Nasi mentorzy : www.ybp.org.pl/mentorzy

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ?

  • Osoby w wieku 18-35, które mają pomysł na produkt/usługę i wykonały wstępne działania mające na celu jego rozwój.
  • Przedsiębiorcy działający do 3 lat, którzy potrzebują wsparcia w obszarach: rozwój zespołu, skalowanie, rozwój produktów i usług, tak, aby firma mogła się rozwijać i stabilizować
  • Osoby, które wykonały już pewne kroki, w celu realizacji przedsięwzięcia: są na etapie testowania prototypu/mają stworzony produkt/usługę lub współpracują z pierwszymi klientami
  • Mile widziane startupy odpowiedzialne społecznie lub rozwiązujące problemy społeczne.

CO NALEŻY ZROBIĆ ŻEBY ZGŁOSIĆ SIĘ DO PROGRAMU?

Aby zgłosić się do Katalizatora Rozwoju Firmy  należy pobrać i dokładnie wypełnić Formularz zgłoszeniowy oraz zapoznać się z Regulaminem Programu.

Jeśli masz jakieś pytania zadzwoń pod nr 531 – 987 – 711

Rekrutacja trwa do 7 kwietnia.

CZAS TRWANIA 

Projekt Katalizator Rozwoju Firmy startuje w marcu 2019 roku i trwa do września 2019 roku

  • Proces mentoringowy trwa 6 miesięcy
  • Szkolenia, coaching i doradztwo indywidualne  odbywają się w Warszawie w dni powszednie w godzinach 9:00-17:00.

15.04. Kick-Off – rozpoczęcie programu
17.04. warsztat I – Lean Startup
10.05. warsztat II – Custmer Development
28.05. warsztat III – Sprzedaż
18.06. warsztat IV – Marketing & PR

ZASADY UDZIAŁU

  • Jako organizacja mierzymy efektywność i jakość naszych działań i jesteśmy zobowiązani do przedstawienia efektów projektu i naszej działalności. Dlatego ważne jest aby uczestnicy brali udział w krótkiej ewaluacji prowadzonej podczas udziału w projekcie oraz długoterminowego pomiaru rozwoju firmy do 2 lat po ukończeniu projektu.
  • Angażowanie się i aktywne uczestnictwo w prowadzone aktywności takie jak: warsztaty i mentoring. Inaczej udział w projekcie nie ma sensu.
  • Dokonanie opłaty rejestracyjnej w wysokości 200 zł.  Sam mentoring i szkolenia są bezpłatne. Opłata rejestracyjna, potwierdza chęć uczestnictwa w 6. miesięcznym projekcie oraz przeznaczona jest drobne przekąski i materiały podczas szkoleń. Osoby bezrobotne i w trudnej sytuacji życiowej mogą zwrócić się z prośbą o anulowanie opłaty rejestracyjnej. W tym celu proszę wysłać maila na adres biuro@ybp.org.pl z krótkim uzasadnieniem.

WARSZTATY I SZKOLENIA:

 

  • Lean Startup – Tworzenie modelu biznesowego

Celem szkolenia jest omówienie stworzonego wstępnego modelu biznesowego. Twoim zadaniem będzie zaprezentowanie wypracowanego modelu w grupie, a następnie otrzymasz cenne wsparcie i propozycje zmian/ulepszeń od trenera i grupy. Tutaj będziesz miał/miała możliwość wypracowania cech swoich potencjalnych klientów i unikalnej wartości produktu/usługi. Szkolenie zakończy się stworzeniem modelu biznesowego Twojej firmy.

  • Customer Development – testowanie rozwiązań

Customer development to nic innego jak realizacja eksperymentów rynkowych, mających potwierdzić nasze założenia, lub wyprowadzić nas z błędu. Dzięki testowaniu rozwiązań jesteśmy w stanie sprawdzić czy na rynku istnieje zapotrzebowanie na nasze produkty i usługi, zmodyfikować je by lepiej tym oczekiwaniom odpowiadały oraz zaoszczędzić czas, energię i pieniądze w wypadku, gdy okaże się, że nie trafiliśmy na swoją niszę rynkową.

INFORMACJE O PROWADZĄCYCH:

 

 

 

 

 

 

 

 

Bartosz Janowicz

Specjalizuje się we wdrażaniu innowacji w przedsiębiorstwach, rozwoju przedsiębiorczości pracowników, wdrażaniu metody Lean Startup oraz facylitowaniu efektywnej pracy grupy.

Założyciel Lean Startup Learning Groups, w ramach których prowadzi sesje coachingu grupowego oparte na metodzie Lean Startup dla właścicieli startupów w Poznaniu. Trener i mentor przedsiębiorczości w Youth Business Poland oraz inicjatywie Lean Startup Machine. Założyciel bloga na temat Lean Startupu – www.leanstartup.pl

  • Sprzedaż w startupie

Masz już super produkt, ale nie masz klientów? Może namiętnie czytasz książki na temat sprzedaży? Dowiesz się jak budować wartościowe relacje w biznesie i czym jest prawdziwy networking, jak zaplanować lejek sprzedażowy by możliwie największa liczba klientów kupowała Twój produkt. Ze spotkania wyjdziesz z konkretnym planem kolejnych małych kroków do zbudowania sprzedaży, pod warunkiem, że będziesz tego chcieć i aktywnie uczestniczyć w zajęciach 🙂

Tomasz Szczęsny

Założyciel 4 innowacyjnych firm. Trener Strategii Błękitnego Oceanu (INSEAD, Francja). Członek kapituły sędziowskiej Polish National Sales Awards. Uczestnik World Business Forum (Nowy Jork). Kierował firmą wprowadzającą innowacyjne rozwiązania w obszarze B2B.

W swojej pracy zaczął dostrzegać schematy i podobieństwa oraz porządkować dane, które pozwoliły mu stworzyć model tworzenia innowacji, które łączą znane elementy w taki sposób, że powstaje nowy produkt. Autor książki Strategia 2w1. www.startegia2w1.pl

  • Digital Marketing

Dowiesz się na czym polega istota marketingu oraz w jaki sposób reklamować swoje produkty by dowiadywały się o nich osoby potencjalnie zainteresowane. W trakcie szkolenia poznasz nowoczesne metody reklamy, dowiesz się jakie znaczenie dla Twojego biznesu ma Twoja marka osobista i jak konstruować i mierzyć działania marketingowe przy niskim budżecie.

Marcin Kuchno  i Robert Tarnowski

Organizatorzy cyklicznych spotkań „PR bez krawatów” oraz autorzy bloga o tym samym tytule, na którym piszą o marketingu, komunikacji i rzeczach. Szkoleniowcy oraz felietoniści Marketingu w Praktyce, prelegenci na licznych wydarzeniach branżowych. www.prbezkrawatow.pl

Marcin Kuchno – PR-owiec związany  głównie z branżą technologiczną, choć zaczynał od gastronomii i  telewizji. Do komunikacji trafił z premedytacją i od początku  wiedział, że to jest to co chce robić. Jako Senior Communication Consultant w Remarkable Ones zyskał doświadczenie promując startupy na różnych etapach ich rozwoju.

Robert Tarnowski – specjalista ds. PR korporacyjnego, kryzysowego i media relations. Razem z PGNiG otworzył oraz promował InnVento, inkubator dla startupów z branży energetycznej. Organizował eventy dla dziennikarzy i prezentował najnowsze rozwiązania technologiczne BMW. Promował start-upy oraz inkubatory, ale także wspierał medialnie firmy IT, pomagając im osiągnąć lepsze wyniki finansowe.

DOŁĄCZ DO PROGRAMU

CO MÓWIĄ UCZESTNICY PROGRAMU?

SOLACE sp.z o.o. Spółka mająca ambicje wdrożenia budownictwa plus-energetycznego na masową skalę. Obecnie bookujemy pierwsze budynki do realizacji w roku 2019. Pierwszy budynek stoi na Rektorskiej 4 tuż obok metro Politechnika otwarty do zwiedzania. 

www.solace.house

YBP to wyjątkowy akcelerator, który oprócz wsparcia jakie oferują w trakcie akceleracji zostaje z tobą na dłużej. Jest to dobry Anioł Stróż, który pamięta, nie przestaje wspierać i pomaga w momentach, których się nie spodziewasz. To świetnie działająca organizacja z kontaktami w sektorze publicznym, którymi bardzo chętnie się dzielą 🙂

– Bartłomiej Głowacki CO Founder, Solace

Cashy to system, który umożliwia rozliczenia z dostawcami w oparciu o mechanizm skonta. Zapewnia dostęp on-line zarówno dla odbiorcy, jak i jego dostawców, usprawnia proces negocjacji ceny i wspiera rozliczenia pomiędzy kontrahentami.

www.cashy.pl

Udział w programie akceleracyjnym to bezcenne doświadczenie, zwłaszcza w tak dobrze zorganizowanym jak #Warsaw_Booster’18. Bardzo się rozwinęliśmy i stworzyliśmy podwaliny pod działającą spółkę. Paradoksalnie w trakcie programu czasami musieliśmy wykonać dwa kroki w tył, mierząc nasze założenia z oczekiwaniami klientów. W konsekwencji pozwoliło nam to jednak przyspieszyć prace i lepiej dopracować nasz system. Dostaliśmy też mnóstwo wsparcia i pozytywnej energii od naszych mentorów.

– Jakub Wrede – CO Founder, Cashy.pl

Dzięki aplikacji BillTech osoba może zebrać wszystkie rachunki w jednym miejscu i zapłacić je jednym kliknięciem lub w pełni zautomatyzować. Gdy BillTech wykrywa, że osoba przepłaca za swoje usługi, BillTech dostarcza wymiernie lepszą ofertę i pozwala zmienić operatora w krótkim i łatwym procesie.

www.billtech.pl

Rozwinęliśmy się bardzo jako przedsiębiorcy w trakcie całego programu. Dziesiątki rozmów przeprowadzonych z mentorami pomogło ukształtować nasze myślenie pod kątem budowania i testowania produktów jak również obudowywania tego produktu w atrakcyjną wartość by docelowo tworzyć modele biznesowe współpracy z dużymi instytucjami, które generują wartość dla obu stron. Dodatkowo wiele rozmów zderzających nasze doświadczeń z innymi startupami, dała mocnego, przysłowiowego kopa do dalszego działania.

– Jędrzej Małolepszy, CO Founder, BillTech

ORGANIZATORZY

 

Leave a Comment