KATALIZATOR ROZWOJU FIRMY 

Organizujemy nową edycję projektu KRF – kompleksowego i innowacyjnego projektu rozwoju start-upów i początkujących firm w Polsce.

Akceleracja firm to nasza pasja. Do tej pory wsparliśmy w rozwoju ponad 600 firm. Jesteśmy w stałym kontakcie z młodymi przedsiębiorcami, korzystamy z najlepszych praktyk stosowanych w Akceleratorze Cambridge Judge Business School i 46 krajów zrzeszonych w społeczności YBI, konsultujemy nasze pomysły ze specjalistami i inwestorami.

UWAGA: REKRUTACJA ZAKOŃCZONA. KOLEJNA EDYCJA NA JESIENI

CO MOŻESZ ZYSKAĆ?

  • Stworzysz Model Biznesowy swojej firmy, poznasz Strategię 2w1, z której korzystają najwięksi gracze na rynku i dowiesz się od czego zacząć skuteczne działania marketingowe
  • Wypracujesz strategię działania z mentorem, oraz otrzymasz dodatkowe doradztwo (prawne, księgowe, finansowe- w zależności od tego, czego będziesz potrzebować)
  • Będziesz pracować w grupie 16 początkujących przedsiębiorców, z którymi możesz wymieniać wiedzę, doświadczenia, usługi a nawet… budować zespól lub wspólnie rozwijać nowe projekty
DOŁĄCZ!

Partnerzy Strategiczni Projektu

KATALIZATOR ROZWOJU FIRMY 

Nie chowaj pomysłów w kieszeni. Na świecie co najmniej 10 osób wpadło już na ten sam pomysł co Ty, jednak nie każdy osiągnie sukces. Weź udział w projekcie Katalizator Rozwoju Firmy i przekształć swój pomysł w skalowalny biznes. Sukces odniosą Ci, którzy będą zdeterminowani i poprą to intensywną pracą.

Wsparcie merytoryczne: 6-miesięczny mentoring, doradztwo indywidualne i 4 szkolenia, zapewni YBP.

Najlepsi uczestnicy zostaną zakwalifikowani do CVC Young Innowators Awards i  zawalczą o sumę do 60 000zł na rozwój firmy!

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ?

  • Osoby w wieku 18-35, które mają pomysł na produkt/usługę i wykonały wstępne działania mające na celu jego rozwój: są na etapie testowania prototypu/mają stworzony produkt/usługę lub współpracują z pierwszymi klientami
  • Przedsiębiorcy działający do 3 lat, którzy potrzebują wsparcia w obszarach: rozwój zespołu, skalowanie, rozwój produktów i usług, tak, aby firma mogła się rozwijać i stabilizować
  • Mile widziane startupy odpowiedzialne społecznie lub rozwiązujące problemy społeczne

CO NALEŻY ZROBIĆ ŻEBY ZGŁOSIĆ SIĘ DO PROGRAMU?

Aby zgłosić się do Katalizatora Rozwoju Firmy  należy pobrać i dokładnie wypełnić Formularz zgłoszeniowy oraz zapoznać się z Regulaminem ProgramuJeśli masz jakieś pytania, zadzwoń pod nr 531 987 711


CZAS TRWANIA 

Projekt Katalizator Rozwoju Firmy startuje w kwietniu 2017 i trwa do września 2017 r

  • Proces mentoringowy trwa 6 miesięcy
  • Szkolenia i doradztwo indywidualne  odbywają się w Warszawie w dni powszednie w godzinach 9-17

ZASADY UDZIAŁU

  • Jako organizacja mierzymy efektywność i jakość naszych działań i jesteśmy zobowiązani do przedstawienia efektów projektu i naszej działalności. Dlatego ważne jest aby uczestnicy brali udział w krótkiej ewaluacji prowadzonej podczas udziału w projekcie oraz długoterminowego pomiaru rozwoju firmy do 2 lat po ukończeniu projektu.
  • Angażowanie się w prowadzone aktywności takie jak: warsztaty, mentoring. Inaczej udział w projekcie nie ma sensu.
  • Dokonanie opłaty rejestracyjnej w wysokości 150zł.  Sam mentoring i szkolenia są bezpłatne. Opłata rejestracyjna, potwierdza chęć uczestnictwa w 6. miesięcznym projekcie oraz przeznaczona jest drobne przekąski i materiały podczas szkoleń. Osoby bezrobotne i w trudnej sytuacji życiowej mogą zwrócić się z prośbą o anulowanie opłaty rejestracyjnej. W tym celu proszę wysłać maila na adres biuro@ybp.org.pl z krótkim uzasadnieniem.

SZKOLENIA W PROJEKCIE

 

 

DESIGN THINKING

Korzyści z zastosowania Design Thinking od kilkunastu lat czerpią firmy takie jak: Apple, SAP, General Electric, T-Mobile, BMW, ING, Mbank, IKEA. Design Thinking – łączy biznes, technologię oraz proces projektowania mając w centrum uwagi konkretne potrzeby i oczekiwania użytkownika (klienta, pracownika, partnera biznesowego).

Cele warsztatu to zdobycie wiedzy dotyczącej tworzenia i wdrażania innowacji we własnej firmie, zdobycie umiejętności twórczego rozwiązywania problemów oraz wykorzystania procesu i narzędzi myślenia projektowego, rozwiązanie konkretnego problemu i zaprojektowanie prototypów nowych produktów/usług.

 

LEAN STARTUP

Celem szkolenia jest stworzenie i omówienie stworzonego wstępnego modelu biznesowego. Twoim zadaniem będzie zaprezentowanie wypracowanego modelu w grupie, a następnie otrzymasz cenne wsparcie i propozycje zmian/ulepszeń od trenera i grupy. Tutaj będziesz miał/miała możliwość wypracowania cech swoich potencjalnych klientów i unikalnej wartości produktu/usługu. Szkolenie zakończy się stworzeniem modelu biznesowego Twojej firmy.

 

BUDOWANIE MARKI I PROMOCJA

Masz już super produkt, ale nie masz klientów? Może namiętnie czytasz książki na temat sprzedaży lub prowadzisz kampanie marketingowe, ale wyniki biznesu nadal Cię nie satysfakcjonują.

Dowiesz się jak budować wartościowe relacje w biznesie i czym jest prawdziwy networking, jakie znaczenie dla Twojego biznesu ma Twoja marka osobista i jak konstruować i mierzyć działania marketingowe przy niskim budżecie.
Ze spotkania wyjdziesz z konkretnym planem kolejnych małych kroków do zbudowania sprzedaży, pod warunkiem, że będziesz tego chcieć i aktywnie uczestniczyć w zajęciach 🙂

 

SPRZEDAŻ

Celem szkolenia jest omówienie sposobów budowania procesu sprzedażowego w firmie. Szkolenie będzie oparte o case study firmy Re-Finance. Spotkanie poprowadzi CEO firmy, Tomasz Szczęsny.

Uczestnicy wcielą się w zarząd firmy i będą musieli podejmować konkretne decyzje biznesowe takie jak: zatrudnienie pierwszego handlowca, zmiana modelu działania (pivot), zaprojektowanie lejka sprzedażowego, zaprojektowanie rozmowy handlowej.

INFORMACJE O TRENERACH

LEAN STARTUP

Bartosz Janowicz. Od 20 lat trener i mentor. Aktualnie Doradca ds. innowacyjności i Lean Startup, facylitator pracy grupowej, coach startupów, doradca HR. Ma za sobą założenie kilku startupów: agencję marketingową badającą opinię publiczną oraz grupę kreatywną opracowującą pomysły na reklamę. ma doświadczenie jako Konsultant-trener ds. rozwoju organizacji i pracowników w firmie doradczo-szkoleniowej oraz jako HR Manager w firmie produkcyjnej z branży automotive, HR Manager wspierający menedżerów (Sprzedaży, IT, obsługi klienta, zarządzania projektami, usług, finansów) w rozwoju biznesu poprzez odpowiednie zarządzanie ludźmi oraz HR Menedżer i Ekspert ds. rozwoju organizacji i ludzi (branża finansowa).

BUDOWANIE MARKI I PROMOCJA

Grzegorz Albrecht. Multiprzedsiębiorca – współtworzył 6 firm, w tym kanał telewizyjny o zasięgu ogólnopolskim. Wprowadzał na rynek produkty pod marką PENTAGRAM i budował dział marketingu w firmie ASUS Polska. Przez ostatnie 8 lat doradzał ponad 200 firmom w Europie, Azji i Ameryce Północnej w tym wiodącym spółkom z branży farmaceutycznej, telekomunikacyjnej i IT. W 2014 roku zainspirował ponad 2000 słuchaczy z całego świata. Jest wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego. Jest mentorem wspierającym przedsiębiorców w takich obszarach jak: strategia biznesu, model biznesowy, budowanie partnerstw, strategia marketingu i sprzedaży, przedsiębiorcze podejście do biznesu.

DESIGN THINKING

Marlena Gołofit. Od ponad 7 lat współpracuje z naukowcami i innowatorami przy realizacji  projektów B+R w jednym z polskich instytutów badawczych. Posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołami oraz zarządzaniu budżetami wielomilionowych projektów badawczych. Mentor YBP, trener biznesu: prowadzi szkolenia z Zarządzania pomysłami, Treningu kreatywności, Komunikacji, Business Model Canvas oraz Design Thinking.

SPRZEDAŻ

Tomasz Szczęsny Założyciel czterech innowacyjnych firm. Trener Strategii Błękitnego Oceanu (INSEAD, Francja). Członek kapituły sędziowskiej Polish National Sales Awards. Uczestnik World Business Forum (Nowy Jork). Kierował firmą wprowadzającą innowacyjne rozwiązania w obszarze B2B. W swojej pracy zaczął dostrzegać schematy i podobieństwa oraz porządkować dane, które pozwoliły mu stworzyć model tworzenia innowacji, które łączą znane elementy w taki sposób, że powstaje nowy produkt. Autor książki Strategia 2w1. Więcej…