Happy-Person-PNG-Clipart

STAWIASZ PIERWSZE KROKI W BIZNESIE?

SZUKASZ WSPARCIA W ROZWOJU FIRMY?

Wakacje to dobry czas dla rozwoju Twojego biznesu. Zanim wyjedziesz na zasłużony odpoczynek, zapisz się na cykl warsztatów biznesowych w #Academy_Smolna.

Centrum Przedsiębiorczości Smolna i wykonawca projektu- Youth Business Poland zapraszają do zapisów osoby, które mają pomysł na działalność i chcą założyć firmę oraz działających przedsiębiorców. #Academy_Smolna to stała oferta Centrum Przedsiębiorczości Smolna finansowana ze środków m.st. Warszawy.

Zapraszamy na warsztaty:  Strategia 2w1, Model Biznesowy i Lean Startup oraz Efektywny Marketing, dzięki którym rozwój firmy stanie się prostszy. Dla najlepszych i zmotywowanych uczestników czeka możliwość 6-miesięcznej, indywidualnej współpracy z Mentorem Biznesowym.

Uczestnicy warsztatów będą mogli stworzyć i doprecyzować model biznesowy, przetestować swoje pomysły z potencjalnymi klientami i przygotować się do wdrożenia ich na rynek. Atutem projektu, podkreślanym przez uczestników poprzednich edycji, jest również możliwość współpracy w grupie początkujących przedsiębiorców, wymiana wiedzy i  doświadczeń, a nawet…tworzenie zespołów i wspólne rozwijanie nowych projektów przez uczestników.

Projekt realizowany jest w partnerstwie z Miastem Stołecznym Warszawa.

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W PROJEKCIE?
Osoby zmotywowane, które mają pomysł na firmę, chcą ją rozwijać i zrobiły pierwsze kroki w tym celu.
Początkujący przedsiębiorcy, którzy potrzebują wsparcia w rozwoju firmy.

ZAPISY I TERMINY

31 maja 2017 ruszają zapisy na warsztaty biznesowe dla początkujących przedsiębiorców. Liczba miejsc ograniczona. Zapisy do 15.06.2017r. do północy.

22.06.2017    9-15     STRATEGIA 2W1

06.07.2017    9-15     MODEL BIZNESOWY I LEAN STARTUP

21.07.2017    9-15     EFEKTYWNY MARKETING

APLIKUJ!

WARSZTATY BIZNESOWE I MENTORING

STRATEGIA 2W1

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zagadnieniami unikalnej wartości dla klienta (BOS) oraz umiejętności samodzielnego łączenia produktów/usług dających nowe rozwiązania nieznane to tej pory na rynku w oparciu o metodologię Strategii 2w1. W ramach szkolenia Uczestnicy poznają także aktualne narzędzia i metody badania: unikalnych wartości dla klienta (nie-klienci), kanwy oceny konkurencji, 4 narzędzia tworzenia innowacji w oparciu o 2w1 (fizyczna bliskość produktu, dodatkowa wartość, tworzenie zestawów dla klienta i wybór modelu biznesowego).

Głównym atutem warsztatu jest praca na konkretnych przykładach  – czyli realizowanych przez uczestników ich własnych biznesów oraz ich reorganizacja w celu poprawy rentowności lub pozyskania inwestora.

EFEKTYWNY MARKETING

Masz już super produkt, ale nie masz klientów? Działasz w social media, zbierasz lajki, ale nie przekładają się one na ilość zamówień? A może w ogóle nie wiesz od czego zacząć swoją przygodę z social media…?

Na warsztacie dowiesz się, które kanały social media są warte uwagi w TWOIM przypadku oraz jakie cele biznesowe realizują. Będziesz mógł/-a przeanalizować, w co dodatkowo warto inwestować z Twojej  perspektywy: PR, AdWords, Facebook Ads oraz które kanały marketingowe idą już w zapomnienie i nie warto angażować w nie zasobów. Prowadzący przekaże uczestnikom też garść konkretnych porad z zakresu: częstotliwość i godziny publikacji, dystrybucja treści, zasięg bezpłatny. Nauczysz się jak tworzyć landing page, jak wygenerować na nim ruch i jak korzystać z statystyk Facebooka i Google Analytics.

MODEL BIZNESOWY I LEAN STARTUP

Celem szkolenia jest omówienie stworzonego wstępnego modelu biznesowego oraz poznanie i przećwiczenie najważniejszych elementów metody Lean Startup.

Na warsztacie zidentyfikujesz najbardziej ryzykowne założenia swojej firmy oraz zaprojektujesz eksperymenty, za pomocą których zweryfikujesz utworzony już model biznesowy, Stworzysz także swój prototyp MVP (minimalny wartościowy produkt) i przećwiczysz różnego rodzaju pivoty – potencjalne zmiany w strategii, na które z góry trzeba być gotowym.

Twoim zadaniem będzie zaprezentowanie wypracowanego modelu w grupie. Następnie otrzymasz cenne wsparcie i propozycje zmian/ulepszeń od trenera i grupy. Tutaj będziesz miał/miała możliwość wypracowania cech swoich potencjalnych klientów i unikalnej wartości produktu/usługi. Szkolenie zakończy się stworzeniem modelu biznesowego Twojej firmy.

MENTORING

Wybrani uczestnicy warsztatów będą mogli otrzymać 6-miesięczne, indywidualne wsparcie Mentora Biznesowego.

Mentoring to proces współpracy z mentorem- doświadczonym przedsiębiorcą, menadżerem, który ma na celu określenie celów biznesowych, a następnie wsparcie w ich realizacji. Mentoring pełni funkcję strategiczną i przyspieszającą tempo rozwoju firmy. Jego cele są ustalane indywidualnie i mogą dotyczyć takich obszarów jak:

  • Tworzenie wizji i strategii firmy
  • Budowanie modelu biznesowego
  • Tworzenie prototypu i MVP (Minimalnie Wartościowy Produkt)
  • Testowanie produktu na rynku i budowanie strategii marketingowej  oraz sprzedażowej
  • Wdrażanie strategii
  • Rozpoznawanie i rozwój jego kompetencji przedsiębiorczych
  • Wyznaczanie i realizacja celów biznesowych
APLIKUJ!

INFORMACJE O TRENERACH

pobrane

STRATEGIA 2W1

Tomasz Szczęsny- założyciel czterech innowacyjnych firm. Trener Strategii Błękitnego Oceanu (INSEAD, Francja). Członek kapituły sędziowskiej Polish National Sales Awards. Uczestnik World Business Forum (Nowy Jork). Kierował firmą wprowadzającą innowacyjne rozwiązania w obszarze B2B. W swojej pracy zaczął dostrzegać schematy i podobieństwa oraz porządkować dane, które pozwoliły mu stworzyć model tworzenia innowacji, które łączą znane elementy w taki sposób, że powstaje nowy produkt. Autor książki Strategia 2w1. Więcej na: http://strategia2w1.pl/?author=1

janowicz

MODEL BIZNESOWY I LEAN STARTUP

Bartosz Janowicz- od 20 lat trener i mentor. Aktualnie Doradca ds. innowacyjności i Lean Startup, facylitator pracy grupowej, coach startupów, doradca HR. Ma za sobą założenie kilku startupów: agencję marketingową badającą opinię publiczną oraz grupę kreatywną opracowującą pomysły na reklamę. ma doświadczenie jako Konsultant-trener ds. rozwoju organizacji i pracowników w firmie doradczo-szkoleniowej oraz jako HR Manager w firmie produkcyjnej z branży automotive, HR Manager wspierający menedżerów (Sprzedaży, IT, obsługi klienta, zarządzania projektami, usług, finansów) w rozwoju biznesu poprzez odpowiednie zarządzanie ludźmi oraz HR Menedżer i Ekspert ds. rozwoju organizacji i ludzi (branża finansowa). Więcej na: http://proinnovate.pl/

avatar (3)

EFEKTYWNY MARKETING

Franciszek Georgiew– założyciel agencji Social Tigers. Autor licznych sukcesów marek przy wykorzystaniu Facebook Ads. Skupiony na ściśle ukierunkowanym na cel marketingu z silną orientacją na efekty biznesowe. Na podstawie kilkuletniego doświadczenia wierzy, że o sukcesie w social mediach nie decyduje wyłącznie budżet. Po 2 latach działalności stworzył solidną i dynamicznie rozwijającą się agencję, która pomaga innym stać się Tygrysami Biznesu :) Więcej na: https://www.socialtigers.pl/team/franciszek.georgiew?